اعلام زمان ثبت‌نام آزمون مرحله اول المپیادهای علمی

+2
اعلام زمان ثبت‌نام آزمون مرحله اول المپیادهای علمی
 به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ساعی دهقان معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با اشاره به اینکه مرحله اول آزمون المپیادهای علمی کشور امسال با همکاری مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: آزمون‌های المپیاد از روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه با آزمون المپیاد کامپیوتر آغاز می‌شود و عصر روز جمعه اول اسفند‌ماه با آزمون المپیاد ادبی پایان می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان پایه اول با هر شرایطی مجاز به ثبت‌نام آزمایشی در آزمون مرحله اول المپیادها هستند و در صورت قبولی به مرحله دوم راه می‌یابند اما حاضرین در دوره آموزش تابستانی صرفاً از دانش‌آموزان واجد شرایط پایه‌های دوم و سوم برگزیده خواهند شد.

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در مورد نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان داخل و خارج از کشور نیز گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان داخل کشور در آزمون‌های سال جاری همانند گذشته صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان (سناد) به نشانی http://www.sanaad.medu.ir انجام می‌شود و دانش‌آموزانی که در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تحصیل می‌کنند باید برای ثبت‌نام به نشانی http://sanaad.medu.gov.ir مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام را پایان وقت اداری روز شنبه چهارم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: مهلت ثبت‌نام قابل تمدید نیست. ساعی دهقان از علاقه‌مندان به شرکت در آزمون‌های المپیاد خواست دستورالعمل اجرایی آزمون را مطالعه دقیق کنند و گفت: سال جاری هیچ نوع پرداختی به غیر از پرداخت از طریق درگاه بانکی معرفی شده در بخشنامه امکان پذیر نیست و ثبت‌نام غیر اینترنتی نخواهیم داشت؛ همچنین با توجه به امکان تراکم در روزهای آخر، داوطلبین در اولین فرصت با مراجعه به سامانه اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش فارس، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور، یک هفته قبل از برگزاری اولین آزمون از طریق سامانه سناد توزیع خواهد شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,250 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 دی 1393

    توسط: farahani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir