تيم ملي المپياد شيمي ایران به ویتنام رفت

0
تيم ملي المپياد شيمي ایران به ویتنام رفت
تيم ملي المپياد شيمي جمهوري اسلامي ايران جهت شركت در چهل و ششمين المپياد جهاني شيمي به سرپرستي دكتر ابراهيم كيانمهر عازم كشور ويتنام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از المپياد جهاني شيمي در روزهای 20 تا 29 جولای 2014 مطابق با 29 تیر تا 7 مرداد 93 در شهر هانوي کشور ویتنام برگزار مي شود. در چهل و ششمين المپياد جهاني شيمي 75 کشور با هم به رقابت می پردازند و اعضاي تيم ملي دانش آموزي المپياد علمي شيمي شامل هیربد حیدری از شهر تهران، ایمان فروغمند از شهر تهران، محمدمبین حسینی از شهر تهران، محمدپارسا جباری از شهر تهران است.

تیم ایران دارای دو سرپرست شامل دكتر كيانمهر سرپرست اول، دكتر عليرضا شايسته سرپرست دوم و دو ناظر شامل دكتر علي نعمتي خراط و مرتضي رئیسی است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    4,112 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 تیر 1393

    توسط: pardis
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: عضو سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir