هنگامی که فرمانده مأموریت 'مریخ' زمین جدیدی را آغاز می کند

0
هنگامی که فرمانده مأموریت 'مریخ' زمین جدیدی را آغاز می کند
فرمانده Musilova که در روش های قدیمی خود قرار دارد ، دوباره هیجان حل مسئله فضا را کشف می کند.

دکتر میکائلا موسیلووا مدیر برنامه هاوایی و شبیه سازی اکتشافات فضایی هاوایی (HI-SEAS) است که مأموریت های آنالوگ را برای تحقیقات علمی در ماه و مریخ در یک زیستگاه در آتشفشان Mauna Loa انجام می دهد. در حال حاضر ، او فرماندهی دو هفته مأموریت Valoria 2 را بر عهده دارد و این گزارش را به Voices Expert Space: Op-Ed & Insights ارائه داده است.
اعضای خدمه والوریا 2 تجهیزات ارتباطی را هنگام پیاده روی مریخ آزمایش می کنند. 


گزارش فرمانده برای مأموریت والوریا 2 مریخ در HI-SEAS (9 فوریه 2021)
گیر افتادن در راه من - این چیزی نیست که فکر کنم به زودی مقصر آن هستم. من فکر می کردم که یک فرد کاملاً سازگار و انعطاف پذیر هستم ، اما طوفان من شروع به کار می کند که مأموریت رهبری پس از مأموریت اثری بر روی من گذاشته است. مأموریت آنالوگ مریخ Valoria 2 در HI-SEAS حدود 27 مأموریتی است که من به عنوان فرمانده هدایت کرده ام. راستش را بخواهید ، در این مرحله ، تمام ماموریت های قبلی من تاری می شوند. من با اعضای خدمه قبلی خود در تماس هستم ، اما جزئیات ماموریت همه در یک داستان طولانی ادغام می شوند. با این وجود ، آنچه اکنون مشاهده می کنم الگوهایی در رفتار و رهبری من است.

در طول یک مأموریت معمولی ماه یا مریخ در HI-SEAS ، من چند روز اول را به آموزش اعضای خدمه جدید خود می گذرانم. من سعی می کنم فقط از یک سبک رهبری توانمند سازی استفاده کنم ، به اعضای خدمه ام اجازه می دهد تا فضانوردان آنالوگ و بدون مدیریت خرد را در آغوش بگیرند. تا زمانی که خدمه در هنگام ماموریت ما چندین قانون مهم را رعایت می کنند ، من تقریباً هرگز نیازی به اعمال هر نوع اختیارات برای خدمه ندارم. در عوض ، ما معمولاً خیلی خوب با هم کنار می آییم و همه به رهنمودهایی که برای هر مأموریت تنظیم می کنم احترام می گذارند.

 

 
 

 

خدمه خدمه در مأموریت والوریا 2 یاد می گیرند که دست سازها را انجام دهند. (اعتبار تصویر: با مجوز از کریس جکسون)

اشتباه در خدمه در طی سه روز اول یا حدود مأموریت غیر معمول نیست. در مورد زندگی و کار روی ماه یا مریخ چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، بنابراین من صبر زیادی با آنها دارم. یکی از قوانین اصلی من این است که آنها به اندازه نیاز از من سال کنند. ترجیح می دهم آنها کارهای خاصی را با من دوباره بررسی کنند تا اینکه اشتباهی انجام دهند. با هر مأموریتی ، من چک لیست هایی تهیه کرده ام که هنگام آموزش خدمه از آنها عبور می کنم. فقط وقتی آنها در کار و زنده ماندن در ماه یا مریخ تبحر داشته باشند ، در این صورت می توانم روی تحقیق خود تمرکز کنم و فقط در صورت لزوم با آنها چک کنم.

به نظر می رسید این بهترین راه برای انجام کارها باشد - تا همین اواخر. تحقق جدیدی مرا تحت تأثیر قرار داد: تغییر اوضاع نه تنها به من کمک می کند تا از چرخه "روز Groundhog" فرار کنم ، بلکه همچنین خدمه نیز. من چندان طرفدار تکرار فعالیتها نیستم ، بنابراین رعایت یک روال خاص برای کمک به خدمه جدید که به زیستگاه HI-SEAS کمک می کند هیجان زیادی را از من بیرون کشیده است. من تمام تلاشم را می کنم که هنگام آموزش اعضای خدمه ، اشتیاقم را از دست ندهم ، زیرا عاشق آموزش و به اشتراک گذاشتن تجربیات اخروی خود با دیگران هستم. با این حال ، این میزان سطح انرژی من را متضرر می کند.
سپس ، چیزی تغییر کرد که کاملاً چشم من را به دنیای جدیدی از امکانات باز کرد. روالم خراب شده بود. در مأموریت قبلی Valoria 1 دو هفته پیش ، مجبور شدیم از طوفان های گرد و غبار در مریخ (معروف به طوفان های بارانی در جزیره بزرگ هاوایی) رنج ببریم. من نمی توانم خدمه را به همان روش و به همان ترتیب فعالیتی که معمولاً انجام می دهم آموزش دهم. ناگهان مجبور شدم بیرون از صندوق فکر کنم و بداهه پردازی کنم. حل مسئله و بداهه پردازی انتزاعی در بخش فضایی امری حیاتی است ، بنابراین این یک تغییر خوشایند برای من بود.
مثل این بود که دنیای کاملاً جدیدی از امکانات برای من باز شده است. من شیوه ای را که در آن آموزش زمین شناسی داخلی خود را در اولین مریخ پیمایی والوریا 2 انجام می دادم تغییر دادم ، و آنها را به دلیل شرایط بد هوا به محیط زیست محدود کردم. خدمه قبلی والوریا 1 حتی "تخم مرغ عید پاک" معروف HI-SEAS از گنجینه های خدمه را در مکانی متفاوت از سه سال گذشته پنهان کرده بودند. لازم نبود مأموریتهای فضایی آنالوگ من آنقدر تکرار شوند که فکر می کردم محکوم به انجام آن هستند. من یک امید و انرژی جدید در خود یافتم تا از طریق سه ماموریت قمری که پس از والوریا 2 در انتظار من است ، قدرت پیدا کنم.

اکنون ، خدمه Valoria 2 نمونه های بیشتری را ایجاد می کنند. بعضی از آنها خیلی عالی نیستند ، مانند این واقعیت که آنها اولین خدمه ای بودند که هشدار آتش سوزی زیستگاه ما را تنظیم کردند. این در هنگام تلاش آنها برای تهیه پنکیک در آغاز ماموریت بود ، بنابراین هیچ آسیبی نرسید ، اما بسیاری از درسها آموختند. اعضای خدمه سپس تصمیم گرفتند که به خدمه بسیاری از اولین افراد تبدیل شوند ، بنابراین این روند ادامه یافت. آنها از آن زمان اولین کره و اولین تخم مرغ های مخلوط بسیار کرکی را در مریخ درست کرده اند. من مشتاقانه منتظر آنچه که آنها در آینده ارائه خواهند کرد.

 

 
 

 


فرمانده میکائلا موزیلووا و افسر رایلی کالیهر سنگ های آتشفشانی را برای تحقیق در مورد استفاده از منابع درجا جمع آوری می کنند. (اعتبار تصویر: با احترام از Lain Velasco)

به عنوان یک خدمه ، ما قطعاً اکنون به یک خانواده فضایی تبدیل شده ایم و هر روزی که با آنها می گذرانم یک لذت است. هر یک از آنها نیز با پروژه های تحقیقاتی جداگانه خود به سرعت در حال پیشرفت هستند. Rilee Kaliher ، افسر عملیاتی ، ده نمونه سنگ آتشفشانی در نزدیکی HI-SEAS ، از جمله سندر ، پوهوهو و "a'a" را برای تحقیق در مورد استفاده از منابع درجا جمع آوری کرده است. انواع مشابه سنگها به احتمال زیاد در بعضی از قسمتهای ماه و مریخ یافت می شود. رایلی شروع به توصیف و تجزیه و تحلیل نمونه ها کرد تا بتواند کاربرد بالقوه آنها را به عنوان عناصر سازنده اولین سکونتگاه های انسانی پایدار در مریخ تعیین کند.

مأمور زیست شناسی گیاهی ، پل تومکو ، اولین گروه خود از کلم بروکلی ارگانیک ، شبدر زرشکی و تربچه را برای خدمه جوانه زد ، در حالی که او همچنان روی دسته جوانه های حبوبات خود کار می کند. پل در حال آزمایش انواع تکنیک های رشد و برداشت برای به حداکثر رساندن عملکرد محصول و تقویت تغذیه به خدمه است که شامل استفاده از سیستم LettuceGrow برای رشد نهال های جدید کاهو است.

 

 
 

 


Paul Tomko ، مسئول زیست شناسی گیاهی ، از گیاهان و دانه های خدمه در HI-SEAS مراقبت می کند. (اعتبار تصویر: Michaela Musilova)

برنامه آموزش توازن دستی افسر ارتباطات علمی Lain Velasco با نتایج عالی در حال پیشرفت است. خدمه فقط چند روز است که روی برنامه خود کار می کنند و آنها قبلاً شروع به افزایش آگاهی از بدن در موقعیت های معکوس کرده اند.
آنها همچنین گزارش می دهند که سرگیجه ، گیجی و ترس از وارونه بودن کاهش می یابد. بازخورد آنها بیشتر مثبت است و به نظر می رسد که آنها برای ادامه آموزش حتی بعد از ماموریت احساس انگیزه می کنند.

سرانجام ، مهندس خدمه کریس جکسون کشف کرد که خدمه واقعاً از ردیابی و درک فعالیت ، خواب و لحن خود با استفاده از ردیاب تناسب اندام Amazon Halo لذت می برند. مشاهدات وی این است که خدمه سعی دارند همیشه دستگاههای جداگانه خود را بپوشند تا اینکه از آنها رنجیده باشند. کریس گزارش می دهد که خدمه با جمع شدن خدمه با کمال میل به روزرسانی ها را از دستگاه به اشتراک می گذارند.

فرمانده موزیلووا در حالی که احساس شادابی و انگیزه می کرد از سیستم خارج شد. خدمه والوریا 2 نفس تازه ای در زندگی من در مریخ وارد کرده اند و نمی توانم منتظر چه "اولین" های جدیدی که آنها هنوز نتوانسته اند به HI-SEAS بیاورند ، صبر کنم.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    468 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 بهمن 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir