ساوجبلاغ

0
ساوجبلاغ

البرز

ساوجبلاغ

کلان شهر

جاذبه ها: 4 تا

وسعت شهرستان ساوجبلاغ البرز به 2800 کیلومتر مربع می رسد، این آمار بر اساس آخرین تقسیمات کشوری صورت گرفته است. ساوجبلاغ کرج از شرق به شهرستان کرج، از غرب به شهرستان های آبیک و نظر آباد، از شمال به شهرستان طالقان و آزاد راه کرج قزوین و از جنوب به شهرستان اشتهارد محدود می شود.

آب و هوای ساوجبلاغ


ساوجبلاغ کرج دارای آب و هوای بسیار بکری است و این ویژگی ساوجبلاغ آنرا در بین مردم بسیار محبوب تر کرده است و روز به روز تعداد خریداران و سرمایه گذارانی که به این منطقه ترغیب می شوند افزایش میابد.

به دلیل وجود منابع آبی کافی در این منطقه وجود آب آشامیدنی و همچنین کشاورزی تامین شده و در این منطقه خبری از بی آبی و یا کم آبی نیست.

وجود آب کافی پوشش گیاهی این منطقه را چشمگیر تر از قبل کرده و به دلیل وجود سرسبزی چشم نواز هوای بسیار خوب و دلپذیری در این منطقه حس می شود که به دور از آلاینده هاست.

بهترین منطقه ساوجبلاغ

*سهیلیه
*کوهسار
*تهراندشت
*کردان

سهیلیه ساوجبلاغ
سهیلیه ساوجبلاغ به دلیل نگهبانی 24 ساعته و امنیت کامل برای تهرانی ها و ساکنین کرج منطقه ای امن برای خرید ویلا در سهیلیه و خرید زمین در سهیلیه کرج محسوب می شود و به خاطر همین ساخت و ساز و خرید در این منطقه رواج پیدا کرده است.


کوهسار ساوجبلاغ
کوهسار ساوجبلاغ منطقه ای زیبا و بکر در ساوجبلاغ است که ویلاهای زیبا و مهندسی ساز آن مورد توجه متقضیان قرار گرفته است و در سال های اخیر رشد بسیاری در ساخت ویلا و فروش آن داشته است.


تهراندشت ساوجبلاغ
اگر به دنبال منطقه ای روبه رشد برای سرمایه گذاری هستید منطقه تهراندشت بهترین منطقه برای خرید ویلا و سرمایه گذاری است.
منطقه تهراندشت دارای ویلا های لوکس سند دار است که این ویژگی سبب محبوبیت این منطقه شده است.


کردان ساوجبلاغ
کردان بکر ترین منطقه برای ساکنین کرج و پایتخت نشینان است که به خاطر رودخانه ی کردان و طبیعت زیبای آن افراد خاص و عام را به خود جذب کرده است همچنین این منطقه پوشیده از ویلا ها و زمین های لاکچری سنددار است.


جاهای دیدنی ساوجبلاغ

این منطقه به علت قدمت زیاد و طبیعت منحصر به فرد دارای مناطق گردشگری بکری است که گردشگر های خارجی و داخلی را مجذوب خود کرده است. برخی از مناطق محبوب گردشگری ساوجبلاغ عبارت اند از :

*روستای ولیان ساوجبلاغ
*آبشار سوته دره ساوجبلاغ
*آبشار سنج ساوجبلاغ
*برج آرامگاهی روستای کردان

فاصله تهران تا ساوجبلاغ

ساوجبلاغ همانند چهارباغ منطقه ای بکر در نزدیکی تهران است اگر ساکن تهران هستید برای رسیدن به این منطقه زیبا فقط کافی است مسافتی حدود 70 دقیقه را طی کنید و پس از آن به ساوجبلاغ استان البرز می رسید.

ساوجبلاغ به دلیل دارا بودن باغ ویلاهای لوکس در بین تهرانی ها بسیار محبوب است و به همین خاطر اکثر افراد می کوشند تا ویلا یا باغی در این منطقه خریداری کنند و در تعطیلات به سمت باغ ویلا خود در ساوجبلاغ بروند.

ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:

339 بازدید

0 نظر

درج: 18 فروردین 1401

افزودن نظر

نظرات کاربران

در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.

عضویت در خبرنامه ایمیلی :
برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
رضایت مندی مشتری
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره کتاب مجازی
برند محبوب مصرف کنندگان
Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir