ماری وان بریتان براون

0
ماری وان بریتان براون
ماری وان بریتان براون مخترع آفریقایی آمریکایی بود. او در سال 1966 به همراه همسرش آلبرت براون مخترع سیستم امنیت خانه (حق ثبت اختراع ایالات متحده 3،482،037) بود. در همان سال ، آنها به طور مشترک درخواست ثبت اختراع کردند که در سال 1969 اعطا شد. براون در جامائیکا ، کوئینز ، نیویورک متولد شد. او در سن 76 سالگی در آنجا درگذشت.

حقایق ماری ون بریتان براون:
شناخته شده برای: اختراع سیستم امنیت خانگی
متولد: 30 اکتبر 1922 ، جامائیکا ، نیویورک ، ایالات متحده
درگذشت: 2 فوریه 1999 ، کوئینز ، نیویورک ، ایالات متحده (76 ساله)
تحصیلات: کالج هریسون ، دانشگاه ققنوس ، دانشگاه DeVry

زندگینامه
پدر ماری وان بریتان براون در ماساچوست متولد شد و مادرش از پنسیلوانیا ، هر دو آفریقایی-آمریکایی بودند. براون و همسرش در 151-158 و 135th Avenue در جامائیکا ، کوئینز ، نیویورک زندگی می کردند. او به عنوان پرستار کار می کرد و شوهرش برق بود ، بنابراین آنها همیشه ساعات عادی یا کار همزمان ندارند. مادر ، پدر و مادربزرگ او همه لقب "دی دی" داشتند. او خواهر و برادری نداشت. ماری و آلبرت براون دو فرزند داشتند. دختر آنها هم راه مادرش را رفت و پرستار و مخترع شد.


اختراع سیستم امنیت خانگی
براون با الهام از اینکه پلیس برای رسیدن به محله اش چه مدت طول می کشد ، اولین سیستم امنیتی خانه را اختراع کرد. ساعات کار او 9–5 استاندارد نبود و میزان جرم و جنایت در کوئینز آنها ، محله شهر نیویورک بسیار زیاد بود. تعجب اینکه آن طرف درب او همیشه کاری بود که براون انجام می داد. ماری اختراع خود را با ایجاد سه سوراخ سوراخ درب برای دسترسی به افراد قد بلند و متوسط به همراه فرزندان خود آغاز کرد.

 

 
 

 


قدم بعدی راه اندازی دوربینی بود که می توانست از یک سوراخ به سوراخ دیگر تغییر کند تا به افراد داخل خانه اجازه دهد به بیرون نگاه کنند تا ببینند آنجا چه کسی است. ماری می خواست راهی پیدا کند که از هر اتاقی که او یا خانواده اش در خارج از خانه است ببیند و تصمیم گرفت که یک سیستم تلویزیون بی سیم بهترین کار را انجام دهد. برای این کار ، او از یک سیستم بی سیم کنترل شده رادیویی استفاده کرد که می توانست فیلم را به هر تلویزیون خانه منتقل کند.

همراه با سیستم ویدئویی ، ماری و همسرش یک سیستم میکروفون دو طرفه ایجاد کردند که امکان برقراری ارتباط بین خانواده و فرد درب را فراهم می آورد. ماری می دانست که این فقط به آنها کمک می کند تا بفهمند چه کسی درب منزل است یا قصد ورود به خانه را دارد اما زمان واکنش اضطراری را بهبود نمی بخشد. وی که می دانست پلیس یا پاسخ امنیتی کند است ، تصمیم گرفت که راهی سریعتر برای هشدار به مقامات وجود داشته باشد.

 

 
 

 


برای این کار او سیستمی را اختراع کرد که فقط با زدن یک دکمه با پلیس و اورژانس تماس می گرفت. این اختراع دنیای امنیت خانه را تغییر داده و منجر به ایجاد برخی از سیستم های امنیتی خانه در حال حاضر شده است.

سیستم براون دارای سه سوراخ بود. در سمت مخالف درب ، دوربینی متصل شده بود که توانایی سر خوردن به بالا و پایین را دارد تا فرد بتواند از طریق هر سوراخ ببیند. همچنین ، یک ساکن می تواند درب را با کنترل از راه دور باز کند. این سیستم شامل دستگاهی بود که صاحب خانه را قادر می ساخت از یک تلویزیون برای مشاهده شخص درب منزل و شنیدن صدای تماس گیرنده استفاده کند. سیستم امنیتی منزل که وی و همسرش اختراع کرده اند اجازه می دهد مانیتور در اتاق دیگری باشد و همه اینها از طریق یک سیستم بی سیم کنترل شده رادیویی امکان پذیر است. اگر شخصی که تصاویر را در مانیتور مشاهده می کند احساس امنیت نکند، می تواند دکمه ای را فشار دهد که زنگ خطر را به پلیس یا امنیت می فرستد.

او و همسرش در اختراع ثبت شده خود از مخترعین دیگری مانند ادوارد دی فینی و توماس جی راردون نام بردند. . اکنون نیز ، بیش از پنجاه سال بعد ، اختراع وی توسط مشاغل کوچکتر و امکانات زندگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 
 

 


اگرچه این سیستم در ابتدا برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده بود ، اما بسیاری از مشاغل مثل بانک ها، جواهر فروشی ها و سایر مشاغل به دلیل کارآیی ، سیستم او را آغاز کردند. این سیستم همچنین از یک دستگاه صوتی استفاده می کرد تا براون را قادر سازد تا با شخص درب منزل صحبت کند. اگر فرد قصد مجرمانه داشته باشد و بخواهد با زور وارد خانه شود ، با فشار یک دکمه به پلیس اطلاع داده می شود. برای هر بازدید کننده یا فرد مورد استقبال مورد انتظار ، قفل درب از طریق کنترل از راه دور باز می شود. وی برای این اختراع سیستم ، از کمیته علوم ملی جایزه دریافت کرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    718 بازدید

    0 نظر

    درج: 19 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir