کیلیان امباپه با ارزش ترین فوتبالیست جهان

0
کیلیان امباپه با ارزش ترین فوتبالیست جهان
بیوگرافی کیلیان امباپه
کیلین امباپه متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸ در پاریس بازیکن فوتبال فرانسه که در پست مهاجم برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه توپ میزند و دارای ۱٫۷۸ متر می باشد

خانواده و زندگی شخصی
کیلین ام‌باپه در پاریس فرانسه به دنیا آمد. پدرش ویلفرد ام‌باپه، مربی فوتبال و مدیربرنامهٔ اهل کامرون است و مادرش فائزه لماری بازیکن هندبال پیشین اهل الجزایر است.
برادر کوچکتر وی، اتان ام‌باپه در تیم زیر ۱۲ سال پی‌اس‌جی بازی می‌کند. برادر خواندهٔ او ژیرس کمبو-اکوکو نیز بازیکن فوتبال است.

 

 
 

 


دومین بازیکن گران قیمت فوتبال
وی در سال های اخیر درخشش بسیار خوبی در فوتبال داشته و و دومین بازیکن گران‌قیمت و نیز باارزش‌ترین بازیکن جهان است و استعداد، سرعت و شتاب زیاد، و توانایی بسیار در گلزنی و دریبل‌زنی، از او بازیکنی این چنینی ساخته است

آمار و اطلاعات باشگاهی کیلین ام باپه
باشگاه کنونی وی در سال ۲۰۲۰ پاری سن ژرمن با شمارهٔ پیراهن ۷ است. او در طول سال های فوتبالی در باشگاه‌هایی چون آ.اس. بوندی،موناکو، موناکو بی، تیم ملی فرانسه در رده های زیر ۱۷ سال فرانسه، زیر ۱۹ سال فرانسه و تیم ملی فرانسه بازی کرده است.


شروع فوتبال
امباپه فوتبال حرفه‌ای را در سال ۲۰۱۵ که تنها ۱۶ سال سن داشت، از باشگاه موناکو در لیگ ۱ فرانسه شروع کرد و با این تیم به قهرمانی در لیگ فرانسه رسید.
او در این فصل جوایز بهترین بازیکن جوان لیگ ۱ فرانسه و پسر طلایی را دریافت کرد.

 

 
 

 


عملکرد در پاری سن ژرمن
ام باپه بعد از درخشش در موناکو ؛مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفت و این باشگاه ابتدا او را در فصل ۱۸–۲۰۱۷ به صورت قرضی در اختیار گرفت و سپس با پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی امباپه را جذب کرد تا این انتقال بعد از انتقال ۲۲۰ میلیون یورویی نیمار به همین تیم، دومین انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال شود.

جوانترین گزینه دریافت توپ طلا
کیلیان امباپه ر ۱۹ سالگی یکی از نامزدهای دریافت جایزه توپ طلای اروپا در سال ۲۰۱۸ شد و در مراسم اهدای توپ طلا، جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال به دست آورد.

کسب جایزه کفش طلا
او سال ۲۰۱۹ برای اولین بار در تاریخ لیگ ۱ فرانسه، همزمان به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ ۱ و جوانترین بازیکن زیر ۲۱ سال و آقای گل لیگ ۱ شد و به همین دلیل کفش طلای بهترین گلزن را از آن خود کرد.

عملکرد در تیم ملی فرانسه
امباپه در سال ۲۰۱۷ به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به میدان رفت. او یکی از بازیکنان تأثیرگذار در قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ بود و در مرحلهٔ حذفی یک‌هشتم نهایی مقابل آرژانتین دو بار گلزنی کرد و موجب پیروزی فرانسه شد.

او به دلیل درخشش در این جام به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی فوتبال و بعدها هم به عنوان بازیکن سال فوتبال فرانسه را کسب کرد.

 

 
 

 


پیج اینستاگرام کیلیان امباپه
k.mbappe

کرونای کیلیان امباپه
در خبرها امده امباپه به ویروس کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد و او که اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه برای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا حضور دارد ،مجبور به ترک آن است و دیدار فردا مقابل کرواسی را هم از دست خواهد داد.



طبق مطالعه ای که توسط KPMG صورت گرفته است، کیلیان امباپه، مهاجم PSG، به رغم کاهش قیمت به دلیل بحران های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، همچنان از بیشترین ارزش در مارکت بازیکنان برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"،  بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، قیمت بازیکنان بسیاری را در دنیای فوتبال کاهش داده است. با این وجود طبق گزارشی که روز گذشته در KPMG، موسسه مالی و حسابرسی که بررسی و مقایسه عملکرد باشگاه ها و بازیکنان فوتبال را بر عهده دارد، منتشر شد، کیلیان امباپه همچنان با ارزش ترین و گران قیمت ترین بازیکن فوتبال اروپا است.

 

 
 

 


مهاجم جوان PSG در حال حاضر 185 میلیون یورو قیمت دارد، 40 میلیون یورو کمتر از سال گذشته!

این واقعیت که قرارداد امباپه در تابستان سال 2022 به پایان می رسد و همچنین بحران اقصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا ستاره جوان فرانسوی برای باشگاه های بزرگ اروپایی قیمت قابل پرداخت تری پیدا کند.

 

امباپه در حال حاضر پیشتاز  رده بندی با ارزش ترین بازیکنان است و پس از او هری کین با ارزش 125 میلیون یورو، رحیم استرلینگ با ارزش 125 میلیون یورو و جیدون سانچو با ارزش 118 میلیون یورو قرار دارند.

 

در این رده بندی پس از امباپه سه بازیکن فرانسوی دیگری که بالاترین ارزش در مارکت بازیکنان را دارند عبارتند از: آنتوان گریزمان در رده بیست و ششم با ارزش 78.9 میلیون یورو، آنتونی مارسیال در رده سی و دوم با ارزش 75.4 میلیون یورو و رافائل واران در رده چهل و سوم با ارزش 69.4 میلیون یورو.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,544 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 اردیبهشت 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir