سوالات متداول بخش فروشگاه اینترنتی
سوال - 1برای عضویت در فروشگاه، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ - 1از صفحه ی اصلی سایت ، وارد صفحهی فروشگاه شده و در قسمت بالای صفحهی فروشگاه ، با وارد کردن ایمیل و سپس مشخصات ، در فروشگاه عضو می شوید.
سوال - 2بعد از ثبت سفارش، چقدر زمان لازم است تا سفارش به دستم برسد؟
پاسخ - 2زمان تحویل بسته، به نوع انتخابی شما هنگام ارسال بسته بستگی دارد. اگر انتخاب شما پست سفارشی باشد، از زمان تحویل بسته به پست 5 تا 7 روز کاری زمان می برد. اگر پست پیشتاز باشد از زمان تحویل به پست 72 ساعت و پیک که ویژه ی شهر تهران است، در همان روز به دست شما می رسد.
سوال - 3نحوه پرداخت هزینه ی سفارش چگونه است؟
پاسخ - 3 شما از ٢ طریق می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید:
(١) پرداخت از طریق کارت های اعتباری
(٢) پرداخت از طریق فیش بانکی
اگر پرداخت از طریق کارت های اعتباری رو انتخاب کرده باشید، می توانید به صورت مستقیم و به سادگی با استفاده از رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت اعتباری خود و دیگر اطلاعات درج شده در کارت، مبلغ فاکتورخود را پرداخت کنید.
اما اگر بخواهید مبلغ سفارش خود را از طریق فیش بانکی پرداخت کنید، باید سفارش را تا مرحله ی پرداخت با فیش بانکی ادامه دهید و ثبت و تایید کنید. در این مرحله به شما مبلغ واریزی، شماره ی کارت و شماره حساب انتشارات داده می شود. بعد از پرداخت مبلغ به اطلاعات داده شده، با واحد پشتیبانی فروشگاه آنلاین تماس بگیرید و اطلاعات فیش واریزی خود را اعلام کنید تا پس از تایید توسط کارشناسان ما، سفارش شما ثبت نهایی شود.
سوال - 4آیا برای خرید، حتما باید از کارت بانکی خاصی (مشخصی) استفاده کنم؟
پاسخ - 4خیر، شما برای خرید از فروشگاه اینترنتی می توانید از کارت اعتباری تمام بانک هایی که عضو شبکه ی شتاب هستند، استفاده کنید.
سوال - 5هزینه ی پست به چه صورت محاسبه می شود؟
پاسخ - 5فروشگاه اینترنتی مهروماه به سه روش سفارش را برای شما ارسال می کند:
روش اول پست سفارشی است از زمان تحویل سفارش به پست ٥ الی ٧ روز کاری زمان میبرد تا سفارش به دست شما برسد.(هزینۀ پست بالای مبلغ 150 هزار تومان رایگان است)
روش دوم پست پیشتاز است که هزینه ی سفارش با توجه به وزن محصولاتی که سفارش دادید، محاسبه می شود و از زمان تحویل سفارش به پست ٧٢ ساعت کاری زمان می برد تا به دست شما برسد.(هزینۀ پست بالای مبلغ 150 هزار تومان رایگان است)
روش سوم ارسال توسط پیک موتوری است که مخصوص ساکنین شهر تهران ( فقط خود شهر نه حومه ی آن) می باشد و 4٠٠٠ تومان هزینه دارد.در این روش سفارش، قبل از ارسال برای هماهنگی با شما تماس گرفته میشود.
سوال - 6 آیا این امکان وجوددارد که مبلغ سفارش را بعد از تحویل پرداخت کنم؟
پاسخ - 6خیر، متاسفانه امکان انجام این کار وجود ندارد و شما باید پیش از ارسال سفارش مبلغ را واریز کنید؛ به استثناء ساکنین شهر تهران که سفارش خود را از طریق ارسال با پیک موتوری انتخاب کرده باشند.
سوال - 7چطور می توانم کد رهگیری سفارش خود را دریافت کنم؟
پاسخ - 7 می توانید کد رهگیری بسته ی مورد نظر خود را از بخش حساب کاربری درقسمت سفارش های من ، دریافت کنید.
سوال - 8بعد از ثبت سفارش، چطور می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
پاسخ - 8پس از ثبت سفارش، بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود از قسمت سفارش های من، می توانید پی گیری کنید که سفارش شما در چه وضعیتی قرار دارد. البته اگر ایمیل وارد شده ی شما درست باشد باشد تمامی مراحل ارسال سفارش برای شما ایمیل می شود.
سوال - 9آیا می توانم سفارش خود را در روز یا ساعت خاصی که مد نظرم هست تحویل بگیرم؟
پاسخ - 9متاسفانه در حال حاضر امکان تعیین روز یا ساعت مشخص برای دریافت بسته وجود ندارد.
سوال - 10آیا امکان ثبت سفارش تلفنی هم وجود دارد؟
پاسخ - 10بله، کاربرانی که به اینترنت و فروشگاه اینترنتی دسترسی نداشته باشند، امکان ثبت سفارش تلفنی هم دارند.
سوال - 11اگربرای سفارش پول از حساب من کم شود ولی سفارشی برای من ثبت نشود باید چه اقدامی انجام دهم؟
پاسخ - 11گاهی اتفاق می افتد که درگاه بانک دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند. یعنی ممکن است پول از حساب شما کسر شود، ولی سفارشی برای شما ثبت نشود. یا اینکه مبلغ سفارش 2 بار از حساب شما کسر شود. در این مواقع باید 72 ساعت صبر کنید. چون مشکل از درگاه بانک بوده است، ممکن است مجددا پول به حساب شما برگردد. ولی اگر بعد از 72 ساعت پول به حساب شما برنگشت، با واحد پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و اطلاعات فیش واریزی خود را اعلام کنید. بعد از تائید توسط کارشناسان ما، مبلغ به حساب شما برگردانده می شود.
سوال - 12اگر به اشتباه یک سفارش را دو بار ثبت کنم باید چه کاری انجام دهم؟
پاسخ - 12اگر به اشتباه سفارشی را 2 بار ثبت کردید، باید با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و اطلاع دهید تا یکی از سفارشات لغو شود و هزینه را به شما برگردانند. البته این کار باید قبل از تحویل سفارش شما به پست انجام شود.
سوال - 13من قبل از خرید به مشاوره نیاز دارم تا بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم. شما چطور می توانید به من کمک کنید؟
پاسخ - 13شما می توانید از طریق چت آنلاین یا اطلاعاتی که در مورد محصول مورد نظر در سایت و فروشگاه موجود است پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
سوال - 14آیا محدودیتی برای خرید محصولات متعدد وجود دارد؟
پاسخ - 14خیر، برای خرید از فروشگاه اینترنتی مهروماه هیچ محدودیتی برای تعداد، وجود ندارد. البته این به شرطی است که موجودی محصول در فروشگاه کامل باشد، زیرا گاهی موجودی محصولات بسیار محدود میشوند.
سوال - 15 قبل از سفارش محصول مورد نظر، چطور از اطلاعات آن مانند مثل سال یا نوبت چاپ یا اطلاعات دیگر مطلع شوم؟
پاسخ - 15تمام اطلاعات مربوط به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی، درست زیر محصول مورد نظر شما قرار گرفته است و شما به سادگی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
سوال - 16آیا تنها در ساعات خاصی می توان سفارش اینترنتی را در فروشگاه ثبت کنم؟
پاسخ - 16خیر، فروشگاه اینترنتی مهروماه یک فروشگاه 24 ساعته است و شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید برای خرید به آنجا سر بزنید.
سوال - 17از چه طریقی میتوانم این اطمینان را به دست آورم که پس از خرید اینترنتی محصول سفارش داده شده به دست من خواهد رسید؟
پاسخ - 17انتشارات مهروماه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و دارندگان این نماد تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات تعین شده هستند؛ نماد اعتماد الکترونیک هویت انتشارات و محل کسب و کارهای اینترنتی را احراز می نماید.
سوال - 18اگر کالای ارسالی با کالایی که سفارش داده بودم، مغایرت داشت، باید چه کاری انجام دهم؟
پاسخ - 18اگر کالای ارسالی با سفارش شما متفاوت بود، قبل از هر اقدامی با واحد پشتیبانی فروشگاه آنلاین تماس بگیرید تا مراتب را برای شما توضیح دهند.
سوال - 19 اگرمجبور به برگرداندن سفارش خود شدم ، در چه شرایطی می توانم این کار را انجام دهم؟
پاسخ - 19قبل از هر اقدامی ، هماهنگی های لازم را با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی انجام دهید. توجه داشته باشید که از ارسال محصول بدون هماهنگی جدا خودداری نمایید. در صورتی که دلیل برگرداندن محصول ، مورد تایید کارشناسان ما بود ، سفارش را با پست سفارشی ارسال نمایید. هزینه ی پست به شما از بازگردانده می شود. توجه داشته باشید هزینه ی پستی به جز پست سفارشی به عهده ی خود مشتری می باشد. حتما فاکتور فروشگاه اینترنتی با محصولات مرجوعی فرستاده شود و پشت فاکتور مجددا اشکال محصول را مکتوب نمایید. لازم به ذکر است تعویض محصول منوط به موجود بودن محصول در انبار فروشگاه اینترنتی می باشد و در صورت موجود نبودن محصول مورد نظر شما این امکان وجود دارد که محصول دیگری را برای شما ارسال کنیم و یا کل مبلغ محصول مرجوعی همراه با هزینه ی پست را به حساب شما برگردانیم.
البته در صورت انتخاب محصول جاگزین، تفاوت قیمت محصول جدید با محصول مرجوعی (مبلغ ثبت شده در فاکتور) قبل از ارسال سفارش تسویه می شود. برای محصول گران تر مشتری مبلغی را پرداخت می کند و برای محصول ارزان تر انتشارات مهروماه مبلغ را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
سوال - 20اگر سفارشی کد رهگیری نداشت و بعد از موعد مقرر نرسید، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ - 20به ندرت اتفاق می افتد که کد رهگیری سفارشی از طرف پست به پشتیبانی فروشگاه داده نشود. اگر بسته در موعد مقرر به دست شما نرسید، با شماره ی 66479311 تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود.
سوال - 21آیا بعد از ثبت سفارش باید تماس بگیرم و ثبت نهایی را انجام دهم؟
پاسخ - 21خیر، بعد از سفارش نهایی نیازی به تماس نیست، فقط زمانی که سفارش از طریق پرداخت توسط فیش بانکی پرداخت شود، برای دادن اطلاعات فیش واریزی تماس بگیرید.
سوال - 22اگر در سفارش خود کالایی را اشتباه ثبت کردم، باید چه اقدامی انجام دهم؟
پاسخ - 22اگر محصولی را در سفارش خود اشتباه ثبت کردید، قبل از ارسال سفارش و تحویل آن به پست می توانید با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و محصول خود را تغییر دهید توجه داشته باشید بعد از تحویل سفارش شما به پست، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
سوال - 23مراحل ثبت سفارش را تا آخر آدرس انجام دادم و کامل سفارش را ثبت کردم، ولی می خواهم نشانی را تغییر دهم چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ - 23از طریق حساب کاربری خود قسمت ( آدرس های من ) می توانید نشانی را تغییر دهید البته توجه داشته باشید اگر بعد از تحویل سفارش به پست، آدرس خود را تغییردهید، سفارش به آدرسی که در زمان ارسال ثبت شده بود، فرستاده می شود.
سوال - 24اگر در حین سفارش اینترنت قطع شد، چطور میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
پاسخ - 24از طریق حساب کاربری خود در بخش سفارش های من، اگر سفارشی به نام شما در پنل ما ثبت شده باشد شما از طریق این قسمت می توانید آن را پیگیری کنید.
سوال - 25چه زمانی برای محصولات فروشگاه تخفیف در نظر میگیرید که من بتوانم محصولات مورد نظرم را با تخفیف تهیه کنم؟
پاسخ - 25زمان دقیقی برای قراردادن تخفیف در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و شما با پی گیری اخبار سایت و فروشگاه اینترنتی مهروماه و یا با عضویت در شبکه های اجتماعی ما می توانید از تخفیف های دوره ای مطلع شوید.
سوال - 26آیا قیمت و نوبت چاپ کتاب ها در فروشگاه اینترنتی به روز هستند؟
پاسخ - 26بله، تمامی اطلاعات فروشگاه و سایت هموراه به روزرسانی میشوند.
سوال - 27برای خرید از فروشگاه اینترنتی حتما باید در آن عضو بود؟
پاسخ - 27بله ، برای خرید اینترنتی از مهروماه ، باید در فروشگاه عضو باشید.
سوال - 28من در سایت عضو هستم اما نمیتوانم با حساب کاربری سایت، وارد فروشگاه شوم و خرید کنم؟
پاسخ - 28برای خرید از فروشگاه ، باید در فروشگاه نیز عضو شوید و با حساب کاربری سایت امکان خرید از فروشگاه وجود ندارد.
سوال - 29برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه، باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟
پاسخ - 29در صورت بروز مشکلاتی در خرید، که برای رفع آن حتما نیاز است با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تماس حاصل فرمایید،
می توانید با شمارهی 02166479311، داخلی 1 یا 2 تماس بگیرید.