مدرسه آیندگان دانش

تاریخ بروزرسانی : 22 شهریور 1397
مشخصه‌های مدرسه
سال تاسیس1374

مدیرمحمود زندي

مقطع تحصیلیمتوسطه اول

نوع مدرسهغیر دولتی

جنسیت پسرانه

تعداد دانش آموزنامعلوم
تعداد کلاسنامعلوم
تماس با مدرسه
تلفن77704819
استان / شهر : تهران / تهران
منطقه / ناحیه : منطقه 4 / تهرانپارس
آدرس : تهرانپارس- نرسیده به فلکه سوم- خیابان 188 شرقی- تقاطع شهید مهران سجده ای- مدرسه راهنمایی آیندگان
امکانات مدرسه
نمازخانه
هوشمند سازی
آزمایشگاه زیست
آزمایشگاه فیزیک
آزمایشگاه شیمی
شرکت در آزمون‌های آزمایشی
امکانات ورزشی/رفاهی
افتخارات مهم علمی
درحال حاضر موردی یافت نشد.
افتخارات مهم فرهنگی

كسب رتبه درجه يك در سيستم ارزشيابي مدارس غير دولتي.

اطلاعات تکمیلی

موارد هوشمند سازی : دارا بودن سايت كامپيوتري با قريب به بيست دستگاه رايانه. و حضور مستمر كادر متخصص آموزش كه به تدريج دانش آموزان را با كامپيوتر و نحوه استفاده درست از آن آشنا ميكند.. دانش اموزان در طول سال تحصيلي با برنامه هاي كامپيوتر آشنا شده و قادر خواهند بود براي تايپ .نصب ويندوز . دسته بندي اطلاعات.و استفاده از اينترنت و ساير كاربردهاي كامپيوتر آموزشهاي لازم را فرا بگيرند..

زنگ پژوهش : شركت در المپيادهاي علمي ماهيانه كه بين مدارس مطرح تهران برگزار ميشودو بيش به يكصد مدرسه غير دولتي در اين المپياد ها شركت مينمايند از جمله نكاتي است .كه در برنامه هاي علمي اين اموزشگاه به چشم ميخورد..شركت در اين المپياد ها براي همه دانش اموزان مدرسه الزامي بوده و در پايان به همه دانش آموزان كارنامه كامپيوتري تحويل داده خواهد شد. كه رتبه و ميزان پاسخگويي به سئوالات توسط آنها را مشخص مينمايد..به نفرات برگزيده در المپياد هاي ماهانه استاني نيز لوح تقدير همراه با جوايز مناسب اهداء ميگردد.

امکانات ورزشی/رفاهی : تنوع آموزش رشته هاي مختلف ورزشي از نكات منحصر به فرد آموزشگاه آيندگان است. كلاس آموزش فوتبال در زمين چمن. آموزش واليبال و بسكتبال. آموزش شطرنج و پينگ پنگ و آموزش اسب سواري و تير اندازي كلاسهاي آموزش تيراندازي با كمان نيز در قالب كلاسهاي فوق برنامه در روزهاي پنجشنبه هر هفته تشكيل ميگردد و دانش آموزان پايه دوم در اين كلاسها حضور خواهند داشت. محل تشكيل كلاسها در مجتمع تير اندازي سمند ميباشد.و دانش آموزان شركت كننده با ورزش تير اندازي با كمان به صورت علمي اشنا خواهند شد. كلاسهاي آموزش اسب سواري نيز در روزهاي پنجشنبه در قالب كلاسهاي فوق برنامه تشكيل خواهد شد. محل آموزش اسب سواري در مجتمع اسبدواني سمند .واقع در سه راه تهرانپارس - جاده دماوند خواهد بود . اين كلاسها جهت دانش آموزان پايه سوم به صورت تكميلي و جهت دانش آموزان پايه دوم به صورت مقدماتي تشكيل ميگردد.. لازم به ذكر است رشته هاي تخصصي ورزش ارائه شده به دانش آموزان علاوه بر اسب دواني و تير اندازي و شنا كه ورزشهاي اسلامي نيز محسوب ميگردند.شامل ورزشهاي آموزش فوتبال در زمين چمن. آموزش بسكتبال .آموزش واليبال. آموزش شطرنج . آموزش تنيس روي ميزخواهد بود. و هر دانش آموز بايد از بين ورزشهاي ارائه شده. در هر ترم دو ورزش را انتخاب نمايد و زير نظر مربي مربوطه امر يادگيري اين ورزشها را طي نمايد..

دیگر موارد :

استفاده از مشاورين و  روانشناسان خبره و كارآمد


تصاویر
وضعیت شهریه
موقعیت جغرافیایی بین مدارس منطقه 4 / تهرانپارس

ارسال دیدگاه (0 مورد)

در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.

عضویت در خبرنامه ایمیلی :
برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
رضایت مندی مشتری
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره کتاب مجازی
برند محبوب مصرف کنندگان
Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir