دانشگاه آزاد زنجان

1,392
    دانشگاه آزاد زنجان

    دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اول خردادماه ۱۳۶۴ تأسیس و فعالیت آموزشی خود را با چهار رشته و ۱۷۵ دانشجو در یک ساختمان استیجاری کوچک واقع در میدان انقلاب اسلامی شهر زنجان آغاز کرد. هم اکنون دارای دو سایت آموزشی واقع در منطقه اعتمادیه و پائین کوه زنجان می‌باشد.

    این دانشگاه یکی از ۱۶ واحد جامع (بسیار بزرگ) دانشگاه آزاد اسلامی ایران است. همچنین وجود این دانشگاه به همراه دانشگاه دیگر استان، دانشگاه آزاد جامع ابهر، سبب گردیده این استان به یکی از مراکز اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در ایران تبدیل شود.

    واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد زنجان کار خود را در مهر ماه سال ۱۳۸۹ با ۱۶۰ دانشجو و ۶ رشته تحصیلی شروع کرد. هم اکنون دانشجویان این واحد در سایت علامه مشغول به تحصیل می‌باشند علاوه بر این زمین اختصاص یافته به این واحد ۱۰۰ هکتار بوده و در حال ساخت و ساز می‌باشد تا پس از تکمیل واحد علوم تحقیقات به محل مورد نظر خود انتقال یابد.

    طی پنج سال گذشته ظرفیت فضای آموزشی و رفاهی واحد از ۴۵ هزار مترمربع به بیش از ۱۳۵۲۰۰هزار مترمربع افزایش پیدا کرده‌است. واحد زنجان با سه مجتمع بزرگ خوابگاهی، بزرگ‌ترین مجتمع خوابگاه دانشجویی کشور را دارد. مجتمع خوابگاهی الزهرا (س)، مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) و مجتمع خوابگاهی شهید آوینی از مجهزترین خوابگاههای منطقه و کشور به لحاظ امکانات و تجهیزات هستند.

    مجموعه مقالات چاپ شده واحد زنجان در کنگره‌های داخلی از ۸۳ مقاله در سال ۱۳۸۴ به بیش از ۵۳۱ مقاله در سال ۱۳۸۹، مجموعه مقالات چاپ شده در کنگره‌های خارجی از ۲۷ مقاله در سال ۱۳۸۴ به ۹۳ مقاله در سال ۱۳۸۹ و طرح‌های پژوهشی از ۶۹ طرح در سال ۱۳۸۴ به ۲۹۵ طرح در سال ۱۳۸۹ و طرح‌های برون دانشگاهی در سال ۱۳۸۴ از ۱۱ طرح به ۱۶ طرح در سال ۱۳۸۹ افزایش پیدا کرده‌است.

    مجموعه مقالات چاپ شده در مجلات معتبر علمی و همایش‌های ملی و بین‌المللی از ۹۴ مقاله در سال ۱۳۸۴ به ۱۱۰۰ مقاله در سال ۱۳۸۹ افزایش یافته‌است که نشان از رشد هزار درصدی مقالات واحد زنجان طی پنج سال گذشته دارد. تعداد مقالات ISI زنجان از ۲۷ مقاله در سال ۲۰۰۴ به ۱۱۰ مقاله تا کنون رسیده است.

    دانشکده برق و کامپیوتر
    دانشکده فنی و مهندسی
    دانشکده علوم پایه و پزشکی
    دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
    دانشکده ادبیات و علوم انسانی
    دانشکده علوم تربیتی

ارسال دیدگاه (0 مورد)

در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
کتاب های لقمه
سمپادیوم
کنکوریوم
مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

دسته بندی مطالب

کتاب های تیزهوشان
کتاب های تست پایه

آخرین نظرات ارسالی

خیلی عالیه خیلی عالیه
سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

آمار سایت

با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.

عضویت در خبرنامه ایمیلی :
برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
رضایت مندی مشتری
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره وب و موبایل ایران
جشنواره کتاب مجازی
برند محبوب مصرف کنندگان
Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir