زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97

0
زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی برای دانش‌آموزان پیش‌ دانشگاهی كه در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرك پیش دانشگاهی می‌شوند را اعلام کرد .

داوطلبانی كه مشمول اعمال سوابق تحصيلی ديپلم و يا پيش دانشگاهی می باشند و نسبت به مندرجات كارت شركت در  آزمون در بندهاي 1 ،3 ،4، 7 ، 12، 15 ، 16 ، 21 ، 22 ، 23 و 24 شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرك پيش دانشگاهی ، عنوان مدرك پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحيه اخذ مدرك پيش‌دانشگاهی ، كد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی مغايرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند . ضمناً داوطلبانی كه مشمول اعمال سوابق تحصيلی نمی باشند چنانچه مغايرتی در اطلاعات مندرج در بندهاي فوق مشاهده  نمودند می توانند نسبت به ويرايش آنها اقدام نمايند .

دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی سال جاری كه در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرك پیش دانشگاهی می‌شوند ، لازم است از تاریخ 97/04/17 با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی : http://dipcode.medu.ir نسبت به دریافت كد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی اقدام نموده و از همان تاریخ لغایت 97/04/20 نسبت به درج آن كد سوابق تحصیلی در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند .

داوطلبان نظام جدید كه سال اخذ مدرك دیپلم آنان سال 1384 به بعد می­ باشد و مدرك پیش دانشگاهی خود را در یكی از سالهای 91 الی 96 اخذ نموده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند . چنانچه خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 كارت ورود به جلسه کنکور 97 خود می باشند با توجه به اینكه در زمان ثبت‌ نام اولیه نسبت به تأیید بند های فوق اقدام و كد سوابق تحصیلی دریافت نموده­ اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد ، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند .

در صورت مشاهده هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصیلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش ، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداكثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه نمایید .

چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی ، بین نمرات و رتبه اكتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اكتسابی در آزمون وجود داشته باشد ، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یك یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید . تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب ، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌ باشد .

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,264 بازدید

    0 نظر

    درج: 31 خرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir