یزدی‌ها دوباره صدرنشین کنکور شدند

0
یزدی‌ها دوباره صدرنشین کنکور شدند

دانش آموزان یزدی بر اساس اعلام اخیر سازمان سنجش، برای بیست و چهارمین سال متوالی صدرنشین کنکور سراسری شدند.
یزدی‌ها دوباره صدرنشین کنکور شدند
دانش آموزان ساعی و کوشای یزد در کنکور ۹۶ رتبه نخست به لحاظ آمار قبولی در دانشگاه‌ها نسبت به تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور را از آن خود کردند تا بیست و چهارمین سال صدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری را رقم بزنند.
امسال بیش از ۱۴ هزار نفر در استان یزد داوطلب شرکت در کنکور سراسری بودند که بیشترین درصد راه یافتگان به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را به خود اختصاص دادند.
با کسب و تکرار این موفقیت و اعلام آن از سوی سازمان سنجش کشور، امروز سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس همچنین محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس پیام تبریکی برای دانش آموزان یزدی، مربیان و والدین آنها صادر کردند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,122 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 مهر 1396

    توسط: zinatlou
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir