جزئیات انتخاب رشته داوطلبان کنکور دانشگاه آزاد

0
آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳ که مایل به حضور در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستند ابتدا باید در روز ۱۲ مردادماه برای دریافت نتیجه اولیه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان جزئیات انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه آزاد، گفت: آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳ که مایل به حضور در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستند ابتدا باید در روز ۱۲ مردادماه برای دریافت نتیجه اولیه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند، پس از دریافت کارنامه باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را که بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود مطالعه کرده و در روز ۱۵ مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش مطابق با ضوابط تعیین شده از سوی این سازمان برای انتخاب رشته در دانشگاه‌های دولتی اقدام کنند.
وی افزود: افرادی که مایل به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند نیز باید در زمان تعیین شده (که متعاقبا اعلام می‌شود) به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.net مراجعه کنند و براساس ضوابط تعیین شده فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.
علوی‌فاضل اظهار داشت: البته با توجه به اینکه داوطلبان برای انتخاب رشته نیاز به تمرکز دارند سعی می‌کنیم زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد را پس از اتمام انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری در نظر بگیریم تا داوطلبان با آرامش و تمرکز کامل برای دانشگاه‌های دولتی انتخاب رشته کنند و سپس در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به انتخاب رشته برای تحصیل در واحدهای این دانشگاه بپردازند.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه داوطلبان متقاضی به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: بعد از آزمون سراسری در زمان مقتضی برای داوطلبان متقاضی به تحصیل در این دانشگاه، اطلاع رسانی می‌شود تا آن‌ها در سایت مرکز آزمون انتخاب رشته خود را انجام دهند. وی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد با سازمان سنجش گفت: همکاری متقابلی با سازمان سنجش داریم به طوریکه برای برگزاری آزمون‌ها نیز واحدهای دانشگاه آزاد به عنوان حوزه امتحانی درنظر گرفته شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,400 بازدید

    0 نظر

    درج: 4 مرداد 1393

    توسط: pardis
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: عضو سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir