آمادگی پذیرش ۲۵ هزار نفری دانشگاه فرهنگیان برای کنکور ۱۴۰۱

0
آمادگی پذیرش ۲۵ هزار نفری دانشگاه فرهنگیان برای کنکور ۱۴۰۱
حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در دیدار دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که عصر شنبه بیستم آذرماه در مرکز دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر تهران برگزار شد، با تقدیر از اولین حضور مقام عالی وزارت از کانونی ترین مرکز تربیت معلم، اظهار داشت: این مرکز، یکی از قدیمی ترین مراکز تربیت معلم کشور و یکی از مراکز 9 گانه تربیت معلم استان تهران است.
وی با اشاره به دوران کرونا و شرایط اجباری که در این عصر به بشر وارد شده است، این روزگار را دوران کوچ اجباری به فضای مجازی، تغییرات اجباری در زندگی مردم، ورود به شرایط نامرئی وآموزش های مجازی برشمرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه آموزش های مجازی جزیی از آموزش های حقیقی دوران کرونا شده است، به موضوع این آموزش ها در دانشگاه فرهنگیان پرداخت و افزود: اکنون با 24 سرور در حال آموزش دانشجو معلمان هستیم در حالیکه با یک سرور این آموزش ها را شروع کردیم؛ معتقدیم این دانشگاه با این تعداد پراکندگی در آموزش مجازی موفق بوده است.

وی از آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای جذب سالانه 25 هزار دانشجو معلم خبر داد و افزود: این امر با تامین بودجه و فضا قابل تحقق است.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، ادامه داد: با تامین بودجه و فضا می توان مشکلات  کمبود معلم در آموزش و پرورش را تا سال 1403، صددرصد رفع کرد و اگر سالی 20 هزار دانشجو معلم تا سال 1415 جذب شود، مشکل کیفیت در آموزش و پرورش نیز رفع شده و کلاس های درس با جمعیت کمتر دانش آموزان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برنامه های غیر درسی در دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: 1500 تشکل، 825 کانون فرهنگی، 325 انجمن علمی، 320 نشریه دانشجویی در این دانشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: کسب رتبه اول قرآن و عترت دربین دانشگاه های کشور از جمله بهترین افتخارات دانشگاه فرهنگیان در سال 1400 بوده، میزبانی از دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه اربعین، برگزاری اردوهای جهادی، خصوصا در زمان سیل و حضور بهترین دانشجویان کشور از جوانان پرشعور، با بصیرت و مومن که در صحنه حضور دارند، از افتخارات دانشگاه فرهنگیان است.

 خنیفر از افزایش جذب دانشجو به 25 هزار نفر در سال های اخیر در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: دانشجویان مطلوب دانشجومعلمانی هستند که از کنکور جذب شده اند و فنون های تدریس و شخصیت معلمی را در مراکز تربیت معلم آموخته اند.


اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    713 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 دی 1400

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir