کنکوری ها نگران نباشید

0
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت که پاسخنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1393 با دو دستگاه مختلف کنترل می شود و در صورت وجود مغایرت در نتیجه، به طور دستی بررسی خواهد شد. 
حسین توکلی رو شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: با توجه به برنامه زمانی پیش بینی شده قرائت پاسخنامه های داوطلبان کنکور با دو دستگاه علامت خوان جداگانه و در قرنطینه انجام می شود و اگر اختلافی در نتایج باشد، با دیگر به طور دستی بازبینی می شود.
به گفته وی، مسوولان سازمان سنجش آموزش حتی به طور موردی (رندومی ) پاسخنامه داوطلبان را برای اطمینان از درستی کار دستگاه های علامت خوان بررسی می کنند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون عمومی و اختصاصی گروه ریاضی و فنی با تعداد 222 هزار و 507 نفر و آزمون عمومی و اختصاصی گروه هنر با 57 هزار و 241 داوطلب به ترتیب در صبح و بعد از ظهر روز پنج شنبه پنجم تیرماه و همچنین آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم تجربی با تعداد 522 هزار و 833 داوطلب و آزمون گروه زبان های خارجی با تعداد 128 هزار و 976 داوطلب به ترتیب در صبح و بعد از ظهر روز جمعه شش تیرماه برگزار شد.
وی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی علوم انسانی نیز از ساعت هشت صبح امروز (شنبه هفت تیرماه) با تعداد 263 هزار و 72 داوطلب در 364 شهرستان و بخش مختلف کشور و 15 کشور خارجی برگزار می شود. توکلی اظهار داشت: با پایان برگزاری آزمون علوم انسانی، آزمون تمامی گروه های پنج گانه آزمون سراسری سال 93 پایان می پذیرد.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به گزارشات رسیده از حوزه های برگزاری تاکنون این آزمون با نظم و آرامش، کیفیت مطلوب ، امنیت کامل و مطابق برنامه زمانی پیش بینی شده برگزار شده است.
وی اظهار داشت: قرنطینه دفتر فناوری اطلاعات سازمان سنجش کشور به منظور قرائت پاسخنامه ها 2 ساعت قبل از آغاز آزمون گروه آزمایشی گروه ریاضی و فنی به عنوان اولین آزمون از گروه های پنج گانه کنکور، فعالیت خود را آغاز و براساس برنامه زمانی پیش بینی شده پس از برگزاری آزمون، پاسخنامه ها را به صورت لاک و مهر و پلمپ شده به سازمان منتقل و به نماینده دفتر فناوری تحویل شده است. در آزمون سراسری سال 1393 یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر ثبت نام کرده بودند و با برگزاری آزمون امروز داوطلبان گروه علوم انسانی روند برگزاری آزمون سراسری پایان می یابد.
نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1393 در نیمه اول مردادماه و نتایج نهایی نیمه دوم شهریورماه سال جاری اعلام خواهند شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    3,357 بازدید

    0 نظر

    درج: 7 تیر 1393

    توسط: pardis
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: عضو سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir