آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 99 از امروز

0
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 99 از امروز

فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 99 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش از امروز آغاز می‌شود.

آزمون عمومی و اختصاصی

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 29 مردادماه

داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج‌شنبه 30 مردادماه

داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه 31 مردادماه

داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح روز شنبه اول شهریورماه

در 392 شهرستان و بخش مختلف کشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار می‌شود.

کارت‌های‌ شرکت در‌ آزمون‌ همه داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های خارجی‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروزتا چهارشنبه 29 مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

 

 
 

 

همه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند. داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است. لذا همه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

باجه‌های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از فردا سه‌شنبه 28 مردادماه شروع به فعالیت خواهند کرد. محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبانهای ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه است.

بر این اساس،-داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی هستند و نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،13، 16، 17، 22، 23، 24 و 25 شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش‌آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 98/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند. ضمناً داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای فوق مشاهده کردند می توانند نسبت به ویرایش آنها اقدام کنند.

 

 
 

 

داوطلبانی که نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 13، 14، 17، 18، 19، 20 و 26 شامل شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 99/06/01 منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان نظام جدید که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال 1384 به بعد می­باشد و مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد اخذ نموده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند. چنانچه خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 کارت شرکت در آزمون خود هستند با توجه به اینکه در زمان ثبت‌نام اولیه نسبت به تأیید بندهای فوق اقدام و کدسوابق تحصیلی دریافت کرده‌اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 99/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر عکس، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) و ... می­باشد ضروری است از روز سه‌شنبه 99/05/28 لغایت روز چهارشنبه 99/05/29 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به کننده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 مراجعه کنند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف شود.

در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال می باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است ضروری است از روز سه‌شنبه 99/05/28 لغایت روز چهارشنبه 99/05/29 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 شخصاَ به کننده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط براساس جدول شماره 2 این اطلاعیه مراجعه کنند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف شود.

 

 
 

 

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

درِ حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی) صبح بسته خواهد شد و شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) آغاز می‌شود لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ حوزه‌های امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاکن و یک سنجاق و یا سوزن و همچنین ماسک به همراه داشته‌ باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی (از قبیل پیجر، تلفن همراه حتی بصورت خاموش، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ...)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند:

به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «هـ» آمده است، رفتار خواهد شد.

درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,174 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 مرداد 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir