زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹

0
زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹

به اطلاع همه متقاضیان گرامی كه‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1399 ثبت‌‌نام‌ نموده‌­اند مي‌رساند آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه آزمايشي هنر در صبح روز چهارشنبه مورخ 99/05/29 ، داوطلبان گروه­هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني در صبح روز پنج­شنبه مورخ 99/05/30 ، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه مورخ 99/05/31 و داوطلبان گروه آزمايشي زبانهاي خارجي در صبح روز شنبه مورخ 99/06/01 در 392 شهرستان و بخش مختلف كشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. 

سازمان سنجش آموزش کشور امروز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرایند توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از سه‌شنبه ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۹ مرداد در سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ادامه دارد.

داوطلبانی که در ۲ یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند، باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) خود اقدام کنند.

در بخش دیگری از اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در اشاره به رشته های تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگا های تربیت دبیر شهید رجایی و پردیس های دانشگاه فرهنگیان آمده است که توضیحات لازم در خصوص نحوه اعلام علاقه مندی از داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه ها در مرحله انتخاب رشته اطلاع‌رسانی می شود.

همچنین آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آن بر اساس آزمون صورت می گیرد، باید ضمن شرکت در آزمون، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری برای انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاعیه این سازمان در زمان انتخاب رشته توجه کنند.

بنا بر این گزارش، داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی صبح شنبه اول شهریور در ۳۹۲ شهرستان و بخش کشور به رقابت می‌پردازند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    987 بازدید

    1 نظر

    درج: 23 مرداد 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (1 مورد)

    لغوکنکورهمه روکلافه کرده!
    .
    1399/05/23 - 15:43
  • +1
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir