فعالیت ده‌ها کانال جعلی به اسم آموزش و پرورش

0
فعالیت ده‌ها کانال جعلی به اسم آموزش و پرورش

نجات بهرامی در خصوص راه اندازی کانال‌های جعلی به نام وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه با تصور نادرست تعطیلی مدارس در مواقع آلودگی هوا، بارش برف و باران و یا تعطیلات پشت سر هم در فضای مجازی، شرایط برای راه اندازی ده‌ها کانال جعلی آموزش و پرورش با کاربر بالا فراهم شده است در حالی که این اعتماد به فعالیت این کانال‌ها در شرایط انتشار اخبار دروغین ، سیستم آموزش و پرورش را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: تعداد کانال‌های جعلی به نام وزارت آموزش و پرورش بسیار بوده و کنترل همه فضای مجازی امکان ناپذیر است براین اساس تنها راه جلوگیری از فعالیت اینگونه کانال‌ها توجه به اخبار رسمی رسانه‌ها و مراجعه به سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش است در حالی که با خاطیان امر نسبت به راه اندازی کانال‌های جعلی در فضای مجازی برخورد کرده و از مجاری قضایی ادامه دارد.

معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: به علت وقوع حوادث طبیعی افکار عمومی نسبت به تعطیلی مدارس حساس شده و با وقوع هر گونه اتفاق انتظار تعطیلی مدارس را دارند درحالی که مدارس همچون سایر ارگان‌های دولتی تنها بر اساس تقویم رسمی کشور تعطیل بوده و هیچ پیش بینی و تصمیم قطعی نسبت به تعطیلی دیگر روز‌های سال وجود ندارد بنابر این معیار استعلام روز‌های تعطیلی مدارس تعطیلات رسمی کشور است.

بهرامی ادامه داد: هدف اصلی راه اندازی سایت و کانال‌های رسمی وزارت آموزش و پرورش روشنگری مردم نسبت به اخبار این وزارتخانه است بنابر این با توجه به تفکرات متعدد در رسانه‌ها از مردم، اولیاء و مربیان تقاضا داریم نسبت به انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی هوشمندانه رفتار کرده و تنها اخبار رسمی کشور را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

وی در خصوص اخبار مربوط به تعطیلات اعیاد شعبانیه گفت: هر گونه اطلاعیه در خصوص تعطیلی مدارس خارج از تقویم رسمی کشور کذب است و از جانب وزارت آموزش و پرورش تأیید نمی شود.

معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش در پایان عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام امتحانات خرداد ماه فضا برای انتشار اخبار دروغین فراهم است. براین اساس از مردم تقاضا میشود تنها به اخبار رسمی دولت و سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش اکتفا کرده و از حاشیه‌های موجود بپرهیزند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,156 بازدید

    0 نظر

    درج: 2 اردیبهشت 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir