نصب ۶۰۰ دوربین در مصلی برای تأمین امنیت نمایشگاه کتاب

0
نصب ۶۰۰ دوربین در مصلی برای تأمین امنیت نمایشگاه کتاب

نشست هماهنگی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به میزبانی استانداری تهران و با حضور استاندار و مسئولان نمایندگان دستگاههای مجری و همکار در برگزاری این نمایشگاه، عصر امروز سه شنبه ۲۸ فروردین  در محل استانداری تهران برگزار شد.

در این نشست، نماینده پلیس راهور پیش بینی کرد در این دوره شاهد ۳۰ درصد افزایش بازدیدکننده از نمایشگاه باشیم وگفت: لذا قطعاً در این دوره با مشکلات ترافیکی در اطراف مکان برپایی نمایشگاه خواهیم بود.

وی در عین حال به راهبرد پلیس راهور در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: ما برای جلوگیری از بروز گیرها و مشکلات ترافیکی،  لاین های ترافیکی تحت پوشش خود را یک رینگ به عقب هم برده ایم ولی مطمئن هستم که همچنان این مشکلات را خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پلیس راهور تأکید کرد: محموله های کتاب ناشران حتماً می بایست تا قبل از ساعت ۸ صبح هر روز در محل نمایشگاه تخلیه شود و آنها این کار را به بعد از این ساعت موکول نکنند.

نماینده پلیس راهور در این جلسه بر لزوم تهیه امکانات کافی و لازم برای تردد شهروندان به مصلی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب و از طریق وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو تأکید کرد و در عین حال گفت: پارکینگ های بیهقی، بنیاد مستضعفان، ضلع شمالی مصلی و بخش لجستیکف همگی تحت پوش نمایشگاه رفته است.

در این جلسه همچنین نماینده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن ابراز نارضایتی ناجا از بازگشت نمایشگاه به مصلی تنها پس از دو دوره برگزاری آن در شهر آفتاب خاطرنشان کرد: اگر قرار است امنیت نمایشگاه کتاب تهران را پلیس تأمین کند، باید آی پی دوربین های مصلی و نمایشگاه کتاب تحویل ما شود.

در این جلسه همچنین نماینده اورژانس بر لزوم ایجاد مسیر امدادی برای رفت و آمد آمبولانس های امدادی و نیز پوشش بیمه ای تمامی مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب در ایام برپایی این رویداد تأکید کرد.

همچنین به گفته وی اورژانس برای دوره سی و یکم نمایشگاه، ۱۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه موتورلانس، ۳ اتوبوس-آمبولانس تأمین می کند و ۵ درمانگاه سیار نیز در نقاط مختلف نمایشگاه مستقر خواهد کرد.

وی تأکید کرد: تمامی غرفه داران در نمایشگاه کتاب باید در غرفه خود کپسول آتش نشانی داشته باشند.

فرمانده نیروی حفاظت مصلی نیز که به نمایندگی از مدیریت این مجموعه در این جلسه حضور پیدا کرده بود، از ارائه بخش زیادی از فضای مصلی برای استفاده به عنوان پارکینگ در این دوره سخن گفت و یادآور شد: ما سعی کرده ایم فعالیت های کارگاهی مصلی را که همچنان در حال انجام است، در ایام نمایشگاه پاکسازی و متوقف کنیم.

عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ۵ روز از ۱۰ روز فعالیت نمایشگاه امسال کتاب تهران تعطیل است، این موضوع را نویدبخش کاهش ۵۰ درصدی بار ترافیکی این رویداد دانست.

وی نیز ناخرسندی خود را از برگزاری مجدد نمایشگاه کتاب تهران در مصلی ابراز و اظهار امیدواری کرد: امسال آخرین سالی باشد که نمایشگاه کتاب تهران در مصلی برگزار می شود و این رویداد به جای خودش بازگردد.

فرهادی با تأکید بر رعایت شئونات اسلامی در ایام برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: مقرر شده است ۶۰۰ دستگاه دوربین با هدف نظارت و تأمین انتظامات نمایشگاه کتاب تهران، توسط اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در نقاط مختلف مصلی نصب شد.

به گفته وی این کار با نظر نیروی انتظامی تهران بزرگ انجام می شود و دوربین های یاد شده اضافه بر دوربین هایی است که خود مجموعه مصلی در اختیار دارد و از آنها برای تأمین امنیت مجموعه استفاده می کند.

فرماندار تهران به مسئولان نمایشگاه کتاب تهران یادآوری کرد که می بایست فهرست مهمان های خارجی نمایشگاه و همچنین زمان و مسیر تردد آنها را در ایام نمایشگاه در شهر به فرمانداری تهران ارائه کنند که نسبت به تأمین امنیت آنها اقدام شود.

فرهادی اضافه شدن ۲۰ هزار مترمربع دیگر به فضاهای مسقف نمایشگاه را در این دوره، خبری خوب عنوان کرد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,247 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 فروردین 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir