کتابخانه‌های منطقه ۱۸ در ایام نوروز فعال‌اند

0
کتابخانه‌های منطقه ۱۸ در ایام نوروز فعال‌اند

حامد طراحی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ تهران گفت: کتابخانه های استاد حکیمی و ۱۵ خرداد و قائم(عج) در منطقه ۱۸ در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ میزبان اعضا و علاقمندان به مطالعه است

وی افزود: کتابخانه  قائم (عج) به منظور افزایش سرانه مطالعه و رفاه اعضای کتابخانه در تعطیلات نوروزی از سوم تا سیزدهم فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ و کتابخانه استاد حکیمی و ۱۵ خرداد  در قالب پانسیون نوروزی فعال خواهند بود.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با بیان اینکه کتابخانه استاد حکیمی در نوروز ۹۷ ویژه برنامه پانسیون نوروزی را برای دانش آموزان و کنکوری ها برگزار می کند، گفت: این برنامه با هدف برخورداری دانشجویان و دانش آموزان به ویژه کنکوری ها از محیط مناسب برای مطالعه و آموزش، در ایام تعصیلات نوروز برگزار می شود. این برنامه به مدت ۱۱ روز در کتابخانه استاد حکیمی برگزار می شود و دانش آموزان در طول دوره در یک محیط کاملا آرام و بدون استرس به مطالعه می پردازند .

طراحی در ادامه گفت: تغذیه، مشاوره تحصیلی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است و کلیه امکانات کتابخانه استاد حکیمی و واحد آموزش فرهنگسرای خاتم(ص) شامل سالن مجهز مطالعه، کلاس های آموزشی، نمازخانه و محل استراحت و هم چنین میان وعده غذایی در اختیار شرکت کنندگان است. خدمات عمومی این پانسیون نوروزی به تمام گروه های سنی ارایه می شود و پایه های نهم، یازدهم، چهارم دبیرستان و سوم هنرستان از خدماتی اختصاصی اساتید کانون فرهنگی آموزش برخوردار می شوند. کتابخانه استاد حکیمی این برنامه را دوم تا ۱۲ فروردین ۹۷ برگزار می کند و علاقمندان می توانند به بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص) مراجعه کنند.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ هم چنین با اشاره ویژه برنامه اردوی تحصیلی و پانسیون نوروزی در کتابخانه ۱۵ خرداد، گفت: این برنامه به مدت ۱۲ روز در کتابخانه ۱۵ خرداد برگزار می شود و تغذیه، مشاوره و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است. کتابخانه ۱۵ خرداد این برنامه را اول تا ۱۲ فروردین ۹۷ ویژه دختران برگزار می کند.

وی در پایان، با اشاره به فعالیت کتابخانه قائم(عج) در ایام نوروز در باره امکانات و خدمات این کتابخانه گفت: کتابخانه قائم(عج) در بزرگترین بوستان جنوب غربی تهران با مساحت ۷۵۰ متر مربع با فضاهای مختلف شامل مرجع، مخزن، امانت، خدمات فنی، نشریات، مخزن تست، نمایه و بخش کودک و نوجوان در شهرک ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، بوستان قائم(عج) قرار دارد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,961 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 اسفند 1396

    توسط: poortahan
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir