دهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

0
دهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

چهارسوق رویدادی دوره‌ای است که با حضور فعالان تعلیم و تربیت 24 آذرماه 1396 با حضور معلمان، مدیران مدارس، دانشجویان، اساتید، کارشناسان آموزشی و عموم علاقه‌مندان به حوزه تعلیم و تربیت در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این رویداد شامل ارائه‌های کوتاه و آموزنده با موضوع تجربه‌ها و ایده‌های نوی آموزشی است. هم‌چنین چهارسوق، فضای گفت‌وگو بین شرکت‌کنندگان را فراهم می‌کند تا بتواند بستری برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 به‌طورکلی چهارسوق، گردهمایی معلمان، مدیران مدارس، دانشجویان، اساتید، کارشناسان آموزشی و نیز عموم افرادی است که دغدغۀ رشد و تعلیم و تربیت را دارند.

مخاطبان چهارسوق، معلمان و مدیران دانشجویان و پژوهشگرانی هستند که، دغدغه رشد حرفه‌ای و کسب نتایج ارزشمندتر از کاری که انجام می‌دهند را دارند. چهارسوق فضایی را ایجاد می‌کند که در آن مخاطبان با ایده‌ها و تجربه‌های نوی آموزشی و تربیتی آشنا می‌شوند. هم‌چنین نیاز مخاطبان به شکل‌گیری ارتباط‌های حرفه‌ای جدید، به‌وسیله تعاملی که با سخنرانان و دیگر شرکت‌کنندگان برقرار می‌کنند، برطرف می‌شود و در فضاهای تعاملی چهارسوق ارتباط‌های مؤثر بین افراد شکل می‌گیرد.

در رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق ارائه‌دهندگانی از حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت ایده‌ها و تجربه‌های نوی خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته‌اند. از تولد رویداد چهارسوق در بهار سال 1392 تاکنون فعالان آموزشی بسیاری در قامت ارائه‌دهنده و نیروهای اجرایی همراه چهارسوق بوده‌اند.

در نه رویداد گذشته چهارسوق ده‌ها ایده و تجربه‌آموزشی در نشست‌های چهارسوق ارائه‌شده است؛ ارائه‌هایی که هرکدام جرقه‌ای برای ذهن‌های پویا و خلاق هستند.

افراد زیر در دهمین رویداد نوآوری‌های چهارسوق ایده‌ها و تجربیات خود در حوزه تعلیم و تربیت را با شرکت‌کنندگان دربین خواهند گذاشت:

احمدرضا اعلایی؛ موسسه حسینیه کودک شهید چمران، رضا امیرخانی؛ نویسنده، محمدمهدی باقری؛ هم‌بنیانگذار موسسه ویراستاران، علی زرافشان؛ معاون متوسطه وزیر آموزش‌ و پرورش، محمد ساعتچی؛ هم‌بنیان‌گذار بازی Quiz of kings، اردوان مجیدی؛ مؤسس مدرسه حکمت بابلسر، سید محسن میر محمدصادقی؛ مدیرعامل موسسه نیک زیست فردا،‌ مهدی نادری؛ معلم مدرسه روستایی، محمد نیرو؛ معاون پژوهشی مجتمع آموزشی صلحا.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,752 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 آذر 1396

    توسط: m.najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir