جشنواره علم برای همه دانش آموزان و خانواده ها برگزار می شود

0
جشنواره علم برای همه دانش آموزان و خانواده ها برگزار می شود

به گزارش از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، ارشاد استعدادی روز یک شنبه با بیان اینکه این جشنواره از دو بخش عمومی و ویژه تشکیل شده است، افزود: موزه ملی علوم و فناوری با مشارکت اتحادیه در ادامه برگزاری دو دوره از جشنواره «علم و عامه' سومین دوره این جشنواره را با نام «علم برای همه» 20 تا 25 آبان برگزار می کند.
وی با اشاره به اینکه اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان علاوه بر حضور و داوری جشنواره، جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرند، یادآورشد: محورهای جشنواره سوم موزه ملی علوم و فناوری ارائه، معرفی یا آموزش مفاهیم علمی به زبان ساده در قالب ساخت ابزار، جنگ علمی، نماهنگ علمی و شعر است و در این بخش، شرکت برای عموم به صورت انفرادی و گروهی آزاد است.


مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان اظهار داشت: متقاضیان می توانند در بخش ویژه این جشنواره نیز آثار خود را در قالب عکاسی، فیلم، پویانمایی، ساخت ماکت و سازه امن، نقاشی، داستان علمی، تخیلی، مستند، خاطره نویسی و بازی های رایانه ای با موضوع زلزله و آمادگی در مقابل زلزله به موزه علوم و فناوری ارسال کنند.
استعدادی با بیان اینکه در بخش ویژه، شرکت کنندگان انفرادی باید به عنوان نماینده خانواده خود و شرکت کنندگان گروهی نیز تنها باید اعضای یک خانواده باشند، عنوان کرد: بخش ویژه جشنواره امسال، بر خانواده های علمی تاکید می کند یعنی خانواده ای که از راه حل های علمی برای رویارویی و آمادگی در برابر موضوعات روزمره زندگی بهره می گیرند و دارای فرهنگ استفاده کاربردی از دانش علمی هستند.
وی با بیان اینکه قرار است تندیس ویژه برای برگزیدگان بخش «خانواده علمی» در نظر گرفته شود، از خانواده ها دعوت کرد ضمن شرکت در جشنواره، در فراخوان انتخاب بهترین عنوان برای این تندیس نیز شرکت کنند.


مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان محور قرار دادن واحد خانواده را در مرکزیت این جشنواره علمی، یک اتفاق تازه و تاثیرگذار ارزیابی و اظهار امیدواری کرد مشارکت خانواده ها در بخش ویژه جشنواره که به موضوع زلزله اختصاص دارد و ایجاد یک تلاش همگانی برای آمادگی در مقابل زلزله، بتواند نگاه مردم و مسئولان را به پدیده زلزله تغییر دهد.
استعدادی اضافه کرد: به آثار برتر در این بخش اختصاصی نیز جوایز و هدایای نفیسی اهدا خواهد شد و آثار برگزیده و برتر در مدارس انقلاب به نمایش در می آید.
علاقه مندان به شرکت در جشنواره علم برای همه می توانند تا 15 مهرماه سال 1396 آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,421 بازدید

    0 نظر

    درج: 26 تیر 1396

    توسط: zinatlou
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir