ثبت‌نام اتباع در مدارس تهران فقط با مدارک معتبر وزارت کشور

0
ثبت‌نام اتباع در مدارس تهران فقط با مدارک معتبر وزارت کشور
مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهر تهران با اشاره به روند ثبت‌نام دانش‌ آموزان اتباع، از اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و عدم پذیرش افراد فاقد مدارک هویتی معتبر خبر داد و گفت: این افراد در مدارس پایتخت صرفا با مدارک معتبر وزارت کشور ثبت نام می‌شوند.

مجید پارسا افزود: ما همواره با ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس شهر تهران مواجه بوده‌ایم و این موضوع مختص امسال نیست اما تاکید می‌کنم که مدیران مدارس فقط مجاز به ثبت‌نام اتباعی هستند که دارای مدارک هویتی مورد تایید وزارت کشور باشند.

وی ادامه داد: تمامی دستورالعمل‌های مربوط به ثبت‌نام اتباع از طریق ستاد ثبت‌نام و با هماهنگی کامل با وزارت کشور ابلاغ می‌شود و مدیران مدارس چاره‌ای جز اجرای قانون ندارند بنابراین هر فردی که مدارک معتبر و قانونی ارائه کند، بدون هیچ مشکلی ثبت‌نام خواهد شد.

پارسا با تاکید بر عدم پذیرش افراد فاقد مدارک قانونی، اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید هیچ‌کدام از اتباع غیرمجاز که فاقد مدارک هویتی معتبر باشند، در مدارس شهر تهران ثبت‌نام نخواهند شد. 

پارسا یادآور شد: ما در آموزش و پرورش سامانه‌ای به نام «سیدا» داریم که از طریق آن، باید مدارک هویتی دانش‌آموز بارگذاری شود بنابراین در صورتی که این مدارک فاقد اعتبار باشند، مدیر مدرسه به هیچ عنوان مجاز به ثبت‌نام نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تاکید کرد: رویکرد ما روشن و شفاف است؛ اتباعی که تأییدیه رسمی از وزارت کشور نداشته باشند، امکان ثبت‌نام در مدارس تهران را نخواهند داشت؛ این یک قانون است و ما نیز طبق قانون عمل می‌کنیم.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    490 بازدید

    0 نظر

    درج: 15 مرداد 1404

    توسط: u-617772
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir