آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

0
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از روز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیرماه آغاز می‌شود.

در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌­آموزان به کتاب‌­های درسی، نظارت نظام­‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌­های درسی سال تحصیلی 1403-1402 دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌­های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌­آموزان استعدادهای درخشان و همچنین کتاب‌­های درسی دانش‌­آموزان استثنایی از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌شود.

برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از 27 فروردین تا 26 خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی شامل اول دبستان، هفتم و دهم نیز از 5 تیر تا 10 شهریور ماه سال 1401 امکان ثبت سفارش کتاب‌‌های درسی وجود دارد.

با توجه به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی دانش‌آموزان براساس اطلاعات موجود در سامانه سیدا انجام می‌شود، مدارس بایدآخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش‌آموزان را در سامانه سیدا به روز رسانی و در اولین فرصت دانش‌­آموزان را برای سال تحصیلی 1403-1402 ثبت‌­نام کنند.
دانش‌آموزان: ناکارآمدی کتب درسی استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی را اجبار کرده است

مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه مربوطه نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش‌­آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش‌­آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.

دانش‌­آموزان و اولیاء آنها در صورت تمایل می‌­توانند از طریق سامانه مذکور برای ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند. نام کاربری برای ورود به سامانه، کد ملی دانش‌آموز و رمز عبور آنها 6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌­آموز است.

مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه مربوطه پس از ثبت‌نام بسته اصلی دانش‌آموز، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش‌­آموزان جهت کتاب‌های درسی انتخابی، هدیه‌های آسمان(ویژه اقلیت‌های دینی)، ضمیمه پیام‌های آسمان (ویژه اهل سنت) و استعداد درخشان اقدام کنند.

بهای کتاب­‌های درسی برای ثبت سفارش گروهی صرفاً بر اساس قیمت‌­های پشت جلد کتاب (ثبت شده در سامانه) است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کتاب‌­های درسی دانش‌­آموزان تمامی دوره­‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش­‌آموز قید شده توزیع می‌­شود.

در صورتی که برای دانش‌­آموزی سفارش کتاب درسی در سامانه ثبت شده باشد اما در سامانه سیدا برای سال تحصیلی 1403-1402 ثبت نام نشده باشد، حواله از منطقه به مدرسه برای این دانش‌­آموز (تا زمانی که در سامانه سیدا ثبت نام شود) صادر نمی­‌شود.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    339 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 اسفند 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir