مدارس امسال حضوری است؟

0
مدارس امسال حضوری است؟
سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزش عالی در موعد مقرر؛ مهرماه به صورت حضوری آغاز می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دستورالعمل جدیدی برای آغاز سال تحصیلی جدید ابلاغ کرده است، اظهار داشت: نیازی به دستورالعمل جدید نیست، دانشگاه ها و مدارس باید در موعد مقرر (مهرماه) بازگشایی شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: تدابیری هم اگر لازم است باید توسط مراکز آموزش عالی و مدارس از جمله تزریق دز یادآور و پیش بینی تهویه مناسب اتخاذ شود.

وی یکی از شرایط حضور در کلاس های درس را تزریق دز یادآور و تهویه مناسب کلاس‌ها بیان کرد.

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم پیش از این از قطعی شدن آموزش حضوری در ترم آینده دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش ترم آینده دانشگاه‌ها به شکل حضوری خواهد بود.

وی درباره برگزاری برخی کلاس‌ها در ترم آینده به صورت غیرحضوری توسط برخی از دانشگاه‌ها اظهار داشت: اصلاً کلاس غیرحضوری برای ترم آینده نداریم.

وزیر علوم ادامه داد: همه کلاس‌های ترم آینده به صورت حضوری برگزار می شود مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود که قابل پیش بینی نباشد، در غیر این صورت تمام کلاس‌ها حضوری خواهد بود.

در بخشی از مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد آمده است با توجه به قطعی بودن آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها، قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، تزریق نوبت یادآور واکسن برای دانشجویان پیگیری شود.

همچنین وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نسبت به آماده سازی تهویه مناسب در کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانشجویی اقدام کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    784 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 مرداد 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir