تصمیم وزارت بهداشت برای سال تحصیلی دانش آموزان چیست؟

0
تصمیم وزارت بهداشت برای سال تحصیلی دانش آموزان چیست؟
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در رابط با شرایط حضور دانش آموزان در کلاس های درس در سال تحصیلی آینده، توضیحاتی ارائه داد.

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت و همچنین وزارت آموزش و پرورش این است که سال تحصیلی آینده با حضور دانش آموزان آغاز شود.

وی با عنوان این مطلب که صحبت از نحوه آغاز سال تحصیلی دانش آموزان زود است، افزود: باید جلو برویم و ببینیم شرایط واکسیناسیون چگونه پیش خواهد رفت.

فرهادی با تاکید بر واکسیناسیون معلمان، تصریح کرد: اگر پیک بعدی کرونا را نداشته باشیم و برنامه واکسیناسیون نیز به خوبی پیش برود، می‌توان امیدوار بود که کلاس‌های درس دانش آموزان به صورت حضوری تشکیل شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در عین حال افزایش رعایت پروتکل‌ها به بالای ۹۰ درصد را مورد اشاره قرار داد و گفت: الان رعایت پروتکل‌ها در حدود ۷۰ درصد است و این کافی نیست.

فرهادی افزود: البته باید یک موضوع را مورد توجه قرار دهیم که اگر قرار شد کلاس‌های درس به صورت حضوری تشکیل شود، مثل سابق نخواهد بود.

وی اظهار داشت: قطعاً کلاس‌های درس دانش آموزان در سال تحصیلی آینده، با رعایت پروتکل‌های ویژه صورت خواهد گرفت و اینگونه نیست که بخواهیم دانش آموزان مثل قبل سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

به گفته فرهادی، تشکیل کلاس‌های درس به صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری فیزیکی خواهد بود. ضمن اینکه برخی کلاس‌ها نیز در فضای مجازی تشکیل خواهند شد.

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه بخواهیم بگوییم سال تحصیلی آینده دانش آموزان به چه شکل آغاز خواهد شد، فعلاً زود است و باید ببینیم شرایط واکسیناسیون و رفتار ویروس چگونه پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,143 بازدید

    0 نظر

    درج: 22 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir