ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 + جزئیات

0
ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 + جزئیات برگزاری آزمون
زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
ثبت نام نمونه دولتی پایه نهم به دهم به روش استانی انجام می گیرد. به این صورت که دانش آموزان می بایست به سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی استان مورد تقاضای خود، مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. متقاضیان ثبت نام در سال 99 از روز شنبه 17 خرداد ماه لغایت روز سه شنبه 27 خرداد ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت مذکور برای شرکت در این آزمون اعلام علاقه مندی نمایند. البته در برخی از استان ها مهلت نام نویسی را 31 خرداد ماه اعلام کرده بودند.

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای که مشخص کننده زمان ثبت نام آزمون مذکور در سال تحصلی 1400 – 1401 باشد صادر نشده است اما به محض انتشار اخبار جدید، این مقاله به روز رسانی می گردد.
نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
با توجه به این که نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی هر یک از استان های کشور به صورت اختصاصی از طریق سامانه مربوطه انجام می پذیرد، لذا نمی توان مراحل آن را به صورت دقیق توضیح داد. اما به صورت کلی پس از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی، دانش آموزان می بایست جهت نام نویسی خود به انجام اقدامات زیر بپردازند.

وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام در قسمت های مربوطه (رمز ورود همگام باید با مراجعه به مدرسه دریافت شود.)

واریز هزینه ثبت نام نمونه دولتی 1400 – 1401
بارگذاری عکس دانش آموز با ویژگی های تعیین شده
تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات و مدارک خواسته شده
کلیک بر روی گزینه “تایید نهایی” پس از تکمیل فرم نام نویسی و دریافت شماره پیگیری ثبت نام

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری به تشریح چگونگی برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه پرداخت.عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری از ابلاغ دستورالعمل برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفهای) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: تمام دانش آموزان پایه نهم سال در سال تحصیلی جاری، مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند.

او ادامه داد: ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خردادماه بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ التحصیلان پایه نهم است همچنین هر داوطلب صرفاً می‌تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب کند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری با اشاره به اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این فرآیند از 21 فروردین سال آینده تا 31 همان خواهد انجام خواهد شد و تمام مراحل ثبت نام اع از ثبت نام، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر آزمون از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج از طریق استان‌ها انجام خواهد شد.

به گفته سلطانیان آزمون ورودی راس ساعت ۹ صبح روز ۱۸ تیر درسراسر کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد و داوطلبان باید به ۱۰۰ سوال آزمون در مدت ۱۲۰ دقیقه پاسخ دهند.

او ادامه داد: سولات آزمون از دروس آموزش قرآن و پیام‌های آسمان، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ، مدنی)، زبان انگلیسی و علوم تجربی است.

سلطانیان اضافه کرد: پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی براساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی است (۵۰ درصد آزمون ورودی و ۵۰ درصد معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم).

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری به مبلغ آزمون هم اشاره و بیان کرد: مبلغ ثبت نام ۳۰ هزار تومان و ثابت است و ب جز این مبلغ مبالغی دیگری دریافت نمی‌شود همچنین پذیرش بیش از ۵۸ هزار دانش آموز پایه دهم در ۷۵۶ دبیرستان نمونه دولتی صرفا از این طریق است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    972 بازدید

    0 نظر

    درج: 25 اسفند 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir