مدارس از اول بهمن باز می‌شود

0
مدارس از اول بهمن باز می‌شود
مدارس از اول بهمن باز می‌شود
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: با هماهنگی با ستاد کرونا مقرر شد دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی از اول بهمن ماه در کلاس‌های درس حاضر شوند.

یونس جاوید نسب در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با شیوع کرونا از اواخر سال گذشته شاهد غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی بودیم که همین باعث شد کلاس اولی و دومی‌های استان ادامه آموزش حضوری در نیمه دوم سال را از دست دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش حضوری و ارتباط چهره به چهره دانش آموزان با معلمان در پایه‌های اول و دوم ابتدایی نقش به سزایی در اثر بخشی دانش آموز دارد، با هماهنگی با ستاد کرونا مقرر شد دانش آموزان این دو پایه از اول بهمن ماه در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی توضیح داد: برای جلوگیری از شیوع کرونا در مدارس، در هر کلاس درس ۱۰ دانش آموز آن هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی کردن مستمر کلاس‌ها حاضر می‌شوند.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در کلاس‌های درس اجباری است، گفت: الزامی در این خصوص وجود ندارد ولی با توجه به حساسیت بالای آموزش حضوری و تاثیر ارتباط مستقیم معلم با دانش آموزان در این دو پایه، از والدین درخواست می‌شود در این خصوص همکاری لازم را با مدارس داشته باشند.

جاوید نسب تاکید کرد: در حال حاضر ۹۰ هزار دانش آموز در پایه اول و دوم ابتدایی در البرز تحصیل می‌کنند که تقریبا همه آنها عضو شبکه شاد هستند و از طریق این شبکه از زمان بازگشایی مدارس مطلع شده اند و در کنار آن، از رسانه‌ها هم درخواست می‌شود اطلاع رسانی لازم را صورت دهند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,105 بازدید

    0 نظر

    درج: 24 دی 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب‌های لقمه
    امتحانیوم
    آزمونیوم
    تیزهوشان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های بیست پک
    لقمه طلایی

    آخرین نظرات ارسالی

    عالییییییییییییییی اصلا بهتر از استاد باقری نیست کلاس هاشون
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خفن مهر و ماه و با تشکر از
    سلام و عرض ادب خدمت استاد باقری و عوامل مهر و ماه عزیز وبینار به
    سلام و درود خدمت همگی دوستان✨️ اول از همه از خدای بزرگ شاکرم که
    استاد باقری خیلی قشنگ درس میدن جوری که اصلا خسته نشی. واقعا
    سپاس فراوان از تدریس عالی شما استاد خیلی دوره کاملی بود

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2026 Mehromah.ir