کتابنامهی رشد
در سالهای اخیر، شاهد تولید و انتشار آثار متنوع و متعددی در زمینه های علمی و آموزشی برای استفادهی دانشآموزان و معلمان بودهایم. این آثار چنان چه طی حرکتی برنامهریزی شده و مطابق با موازین علمی منتشر و ارائه شوند، به یقین در تأمین منابع مطالعاتی مخاطبان نقشی بسزا خواهند داشت. از سوی دیگر، شناسایی و طبقهبندی کتابهای علمی و آموزشی موجود میتواند قدمی در راه توسعهی محیط آموزشی و تقویت فرایند یاددهی ـ یادگیری محسوب شود و به منزلهی ابزاری کارامد در تقویت نظام آموزش کشور باشد. یکی از قدمهای مهم و مؤثر در جهت رسیدن به اهداف فوق، شناسایی کتابها و آثار علمی و آموزشی مرتبط با برنامههای درسی و معرفی توصیفی آنها به معلمان مدارس دورهی ابتدایی است.
ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون: