ویژن مرسدس-میباخ 6 کابریولت

0
ویژن مرسدس-میباخ 6 کابریولت

Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet خودرویی است که با طراحی احساسی ، جذاب احساسی و راه حل های نوآورانه مفهوم فنی ، نهایت تجمل آینده را تعریف می کند. در همین زمان مدل دو نفره ادای احترام به مدل لباس عالی با شکوه اتومبیل از کابینت های اختصاصی دست ساز و منحصر به فرد است. کابریولت پر زرق و برق ، اصول کلاسیک و احساسی را به شکلی عجیب تفسیر می کند و زیبایی هوشمندانه را با نسبت های کلاسیک ، زیبایی و ظاهری کاهش یافته و تکنوئید ترکیب می کند - تجسم کاملی از فلسفه طراحی خلوص حسی.

نسبت های نفس گیر.
"Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet لوکس مدرن را به عرصه های لوکس تبدیل می کند ، و تجسم کامل استراتژی طراحی ما است. تناسبات نفسگیر همراه با یک مدل لباس مجلل مد و لباس مجلل به ایجاد یک تجربه نهایی کمک می کند. "Gorden Wagener ، مدیر ارشد طراحی Daimler AG توضیح می دهد. Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet با طول تقریباً شش متر ، با کلاهک بسیار بلند و خطوط تمیز و خالی از ابعاد کلاسیک طراحی هنری دکو را در خود جای داده است و در عین حال به طور کامل این اصول زیبایی را تفسیر می کند.

 

 
 

 

تضادهای هیجان انگیز.
تضاد شدید بین رنگ آمیزی آبی تیره در "فلزی آبی دریایی" و هایلایت های کروم ، رابطه جذاب بین مناطق کاملاً مشخص با بالهای ارگانیک شکل و عناصر تزئینی کروم را افزایش می دهد. این امر به نفع تفسیر مشبک رادیاتور مرسدس-میباخ است ، که با پایه های ریز و عمودی آن قسمت جلویی را برجسته می کند. از جلوپنجره مشبک الهام گرفته از کت و شلوار راه راه است.
فرمت توسعه یافته و گرد "دم قایق" در عقب Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet یک قایق تفریحی لوکس را به یاد می آورد و چراغ های عقب باریک که بر عرض خودرو تأکید می کنند در لبه های خارجی آن ادغام شده اند. چرم ناپا با کیفیت بالا و کریستال یک تضاد هیجان انگیز نسبت به پایان رنگ تیره ایجاد می کند. روکش پارچه ای سفارشی با نخ های طلای رز رز در هم تنیده کاملاً با ظاهر خودرو هماهنگ شده است.

 

 
 

 

سالن لوکس 360 درجه در فضای باز.
اصطلاح سخاوتمندانه و روان جریان طراحی و نمای بیرونی و داخلی را در یک طراحی جامع جمع می کند. جریان رسمی مناطق از عقب به داخل کشور باعث ایجاد یک احساس قایق بادبانی معمولی می شود. یک بال سبک به صورت منحنی در عرض روکش درب و تونل مرکزی به فضای صندلی جریان می یابد و یک سالن لوکس در فضای باز 360 درجه ایجاد می کند. بالای سالن لوکس 360 درجه ، نوار نمایشگر درها ، داشبورد و قسمت عقب را به هم متصل می کند. تمام عناصر نمایشگر در قسمت تر و تمیز شیشه ای ادغام شده اند. در مقابل ، شماره گیری های کلاسیک گرد به طور برجسته ای قرار می گیرند. به عنوان یک وام کلاسیک از هواپیمایی ، سه دریچه هوا در زیر بال قرار گرفته است که به نظر می رسد مانند موتورها شناور هستند.

 

 
 

 

تجربه لوکس با بالاترین سفارش.
علاوه بر خطوط جاری ، ترکیب مواد یک تجربه لوکس با بالاترین درجه را تولید می کند. در اینجا نیز تأثیر متقابل ها گرم و سرد است. از مارک و مواد معتبر این مارک استفاده شده است ، مانند گل رز طلایی روی عناصر تزئینی ، یا سطوحی که با پوست تماس می گیرند ، و دارای پوشش چرم ناپا با کریستال ملافه و مجلل است. در این روش لوکس ، که از جمله موارد دیگر از مبلمان چسترفیلد است ، چرم به صورت الماس در چین می خورد و با دکمه ها بر روی قاب محکم می شود.

 

 
 

 

تفسیر آینده نگرانه از روکش صندلی های سنتی.
در مورد Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ، این روکش صندلی سنتی دارای یک تفسیر آینده نگرانه است: هر دکمه جداگانه از لحاف یک ستاره مرسدس را به تصویر می کشد ، با نور آبی روشن کف چوبی منافذ باز با آلومینیوم منبت کاری شده احساس استراحت و اتصال به قایقرانی را برجسته می کند. نکته مهم دیگر حسن نیت ارائه می دهد از تونل شناور ، مرکز شفاف ، که جریان انرژی الکتریکی سیستم درایو را با استفاده از فیبر نوری آبی برای مسافران تجسم می کند.

 

 
 

 

تأثیر واو: اتومبیل های نمایشی رویایی.
Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet با ابعاد سخاوتمندانه خود ، مجموعه ای از اتومبیل های نمایشی طراحی بصیر را از مرسدس بنز ادامه می دهد. تاکنون این موارد شامل Vision Ener-G ‑ Force ، AMG Vision Gran Turismo ، Vision Tokyo و Vision Mercedes-Maybach 6 Coupé است.

 

 
 

 


با تشکر از ماهیت جهانی عملکرد طراحی مرسدس بنز ، این وسایل نقلیه مفهومی نشانه هایی از روند محلی در طراحی ، فرهنگ و تحرک را می گیرند و اینها را به عنوان نقطه کانونی مفهوم تحرک مربوطه قرار می دهند. در عین حال ، این خودروهای نمایشی به آینده چشم دوخته اند.

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    773 بازدید

    0 نظر

    درج: 5 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir