اپل و اتومبیل خودران دارای درب های کنترل شده و سیستم VR

0
اپل و اتومبیل خودران دارای درب های کنترل شده و سیستم VR
یک تحلیلگر محترم اپل به نقل از MacRumors ، یک پروژه کاملاً مخفی به یک وسیله نقلیه الکتریکی بالقوه اپل اشاره دارد که می تواند بین سالهای 2023 تا 2025 راه اندازی شود.
مهندسان در یک آزمایشگاه مخفی به نام SG5 در سانیوال ، کالیفرنیا کار می کنند و پروژه Titan را سخت کار می کنند. از سپتامبر 2014 ، شرکت فناوری مگا در حال کار بر روی یک پروژه ساخت ، طراحی و رانندگی خودکار است. هنوز مشخص نیست که آیا اپل در حال طراحی یک وسیله نقلیه کامل مانند Apple Car یا فقط سیستم هایی برای یک ماشین است.
در طول سال ها ، شایعات زیادی پیرامون احتمالی Apple Car و پرونده های ثبت اختراع که عناصر جدید را نشان می دهد ، وجود دارد. اپل اینسایدر به ویژگی هایی از جمله گزارش خاموش شدن راننده ، سیستم جلوپنجره ضد تابش خنک کننده ، سیستم کیسه هوای ویژه ، سیستم تشخیص لغزش ، کمربند ایمنی هوشمندی که می تواند دستگاه های CarPlay را کنترل کند ، جلوگیری از برخورد با موانع چند ضلعی خودسرانه و سیستم ارتباطی بین خودرو اشاره می کند.

اخیراً ، برنامه های منتشر شده توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده مفاهیم جدیدی را بر اساس ایمنی مسافران و سیستم های واقعیت مجازی داخل اتومبیل (VR) آشکار کردند.

 

 
 

 


طبق یک برنامه جدید با عنوان محافظت از عناصر پویا ، وسیله نقلیه خودران شامل یک سیستم محافظتی است که با استفاده از نوعی کمک هوشمند و داده های حسگر خودرو ، خطرات مسافران را کاهش می دهد. اتومبیل تعیین می کند که آیا خط سیری در نزدیکی آن وجود دارد یا نه و درب های وسیله نقلیه را محدود می کند تا مسافران تا زمان عبور عنصر در آن بمانند. این شامل هر اشیایی است که در دید دید مسافر نباشد.
در صورت غرق شدن خودرو در آب ، با استفاده از سیستمی که می تواند درب یا پنجره را باز یا بسته بماند تا زمانی که بتواند به راحتی کار کند ، این ماشین همچنین می تواند از باز شدن درها جلوگیری کند. همچنین قفل محدودیت های ایمنی ، استقرار دستگاه های شناور و ایجاد سیگنال پریشانی است.

 

 
 

 


با استفاده از یک دستگاه رادار فوق باند پهن و یک ماژول محافظتی ، خودرو همچنین می تواند علائم زندگی را در صورت وجود یک مسافر یا حیوان خانگی در ماشین ، از جمله الگوی تنفس و ضربان قلب از طریق تجزیه و تحلیل میکرو داپلر یا داده های حسگر تولید شده توسط دستگاه ، تشخیص دهد. داده های سنسور ممکن است شامل میکروفون ، سنسور فشار نصب شده در صندلی ، سنسور تشخیص حرکت ، دستگاه دوربین ، ردیاب چگالی دی اکسید کربن ، دماسنج مادون قرمز ، دماسنج لیزری یا ترکیبی از سنسورها باشد. این می تواند وضعیت سلامتی سرنشین خودرو را در موارد اضطراری تعیین کند ، تهویه مطبوع را روشن کند ، درها را به طور خودکار قفل کند یا اگر سرنشین در وضعیت بحرانی است ، مستقیماً به راننده اطلاع دهد.

 

 
 

 


در ثبت اختراع دیگری ، سیستم نمایش واقعیت افزوده ، اپل ساخت صفحه نمایش واقعیت افزوده (AR) را پیشنهاد می کند که در یک یا چند سطح شفاف مانند شیشه جلو اتومبیل ایجاد می شود. این سیستم می تواند اعلان های سرعت ، خطرات جاده ای دیده نشده ، مسیرهای GPS و علائم جاده ای را به زبان دیگری نشان دهد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    579 بازدید

    0 نظر

    درج: 14 خرداد 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir