ایسر از رایانه های رومیزی جدید Predator Orion ، Nitro در

0
ایسر از رایانه های رومیزی جدید Predator Orion ، Nitro در کنار مانیتورهای جدید بازی رونمایی می کند
ایسر محصولات جدید خود را در رویدادacer بعدی سالانه اعلام کرده است ، از جمله لپ تاپ در بخش های تجاری ، بازی و سازمانی خود ، همراه با Chromebook های جدید. این شرکت همچنین اعلام کرده است که تازه کردن نمونه کارها برای دسکتاپ بازی خود که به روزرسانی های دسکتاپ های بازی Predator Orion 3000 و Nitro 50 را به ارمغان می آورد ، اعلام کرده است. هر دو با جدیدترین پردازنده های دسک تاپ سری Core Intel یا AMD Ryzen 5000 نسل یازدهم و پردازنده های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX سری 30 با سایر پیشرفت ها و به روزرسانی ها ارائه می شوند.

این شرکت همچنین خط جدیدی از مانیتورهای بازی Predator را با سه مدل گواهی شده VESA DisplayHDR اعلام کرده است.

ایسر Predator Orion 3000

 

 
 

 


Predator Orion 3000 جدیدترین مدل پیشرفته ای است که با حداکثر پردازنده نسل 11th Core i7 اینتل ، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3070 و 64 گیگابایت RAM 3200 مگاهرتز DDR4 در دسترس خواهد بود. گزینه های ذخیره سازی شامل حداکثر 2 ترابایت PCIe NVMe SSD (1 ترابایت x2) و حداکثر 6 ترابایت HDD (3 ترابایت x2) است که به این معنی است که فضای کافی برای همه بازی ها و سایر داده های شما وجود دارد. ایسر همچنین دارای فن های 92 × 92 میلی متری FrostBlade مهندسی سفارشی برای خنک سازی ، یک توپی فن اختصاصی برای LED های RGB و همچنین میله های نور عمودی در قسمت جلوی قاب است. قاب دسک تاپ با یک صفحه شیشه ای معتدل برای گیمرهایی که دوست دارند داخلی کامپیوتر خود را به نمایش بگذارند ، ارائه می شود. در آخر ، ما دارای Intel Killer E2600 و Wi-Fi 6 با قابلیت MU-MIMO ، پورت های استاندارد USB 3.2 Gen 2 Type-A و Type-C و پشتیبانی از صدای DTS: X Ultra هستیم.

ایسر نیترو 50



 


 

 


ایسر همچنین معرفی کرده است که سری جدید Nitro 50 با پردازنده دسکتاپ AMD Ryzen 9 سری یا پردازنده نسل 11 Intel Core i7 در دسترس خواهد بود. برای گرافیک ، NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti وجود دارد و دستگاه با حداکثر 64 گیگابایت حافظه دو کاناله 3200 مگاهرتز DDR4 قابل تنظیم است. گزینه های ذخیره سازی شامل دو اسلات 3.5 اینچی SATA3 HDD (حداکثر 3TB x2) و دو اسلات M.2 2280 PCIe NVMe SSD است. برای اتصال از Wi-Fi 6 ، اترنت Dragon LAN 1G و پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C و Type-A استفاده شده است. شاسی میزهای رومیزی سری Nitro را می توانید با یک پد شارژ بی سیم داخلی سفارش دهید که می تواند دستگاه های پشتیبانی شده از جمله تلفن های هوشمند را شارژ کند.

 

ایسر Predator CG437K S



 

 


این مانیتور یک مانیتور عظیم 42.5 اینچی با رزولوشن UHD (3840 × 2160) با NVIDIA G-SYNC است. از دو پورت HDMI 2.1 پشتیبانی می کند که از آخرین پردازنده های گرافیکی و کنسول های بازی با 4K 144Hz با VRR (نرخ تازه سازی متغیر) با استفاده از یک کابل پشتیبانی می کند. همچنین یک هاب USB با پورت USB-B ، یک جفت پورت USB 2.0 و USB 3.0 و یک USB Type-C وجود دارد که از تحویل برق 30 وات برای شارژ دستگاه ها پشتیبانی می کند. این مانیتور همچنین دارای یک سوئیچ داخلی KVM است که به کاربران در تعویض بین چندین رایانه کمک می کند. این مانیتور دارای VESA DisplayHDR 1000 با روشنایی 1000 نیت و نسبت کنتراست بالا ، درجه Delta E <1 و 90٪ پوشش دامنه رنگ DCI-P3 است. برای دوستداران RGB ، Predator CG437K S دارای نوارهای روشنایی RGB است که می توانند با موسیقی و رسانه همگام شوند. از دیگر ویژگی های مهم آن می توان به Acer LightSense اشاره کرد که نور محیط را تشخیص می دهد و روشنایی مانیتور را تنظیم می کند و Acer ProxiSense به طور خودکار وقتی کاربران در نزدیکی هستند مانیتور را از خواب بیدار می کند و یا در صورت نبودن مانیتور را کم می کند.

ایسر Predator X38 S

 

 
 

 


برای دوستداران مانیتور منحنی ، ایسر دارای Predator X38 S است که دارای یک صفحه 2300R منحنی UWQHD + (3840 × 1600) با پوشش 98٪ DCI-P3 دامنه رنگ ، امتیاز Delta E <2 و گواهینامه VESA DisplayHDR 600 است. این پنل با نرخ تازه سازی 175 هرتز (اورکلاک شده) و زمان پاسخگویی تا 0.3 میلی متر ارائه می شود. حالت های نمایش از پیش تعیین شده متنوعی با ژانرهای مختلف محتوا وجود دارد ، در حالی که Acer LightSense و Acer ColorSense تنظیمات خودکار روشنایی صفحه و دمای رنگ را بر اساس محیط انجام می دهند. این مانیتور همچنین از NVIDIA G-SYNC Esports Mode پشتیبانی می کند که یک نمایشگر از پیش تعیین شده برای بازی های رقابتی است که با خاموش کردن نور پس زمینه متغیر ، کمترین تأخیر ممکن را تضمین می کند. Predator X38 S همچنین شامل NVIDIA Reflex Latency Analyzer ، ابزاری برای تأخیر سیستم است که کلیک های موس را تشخیص می دهد و سپس مدت زمان تغییر پیکسل های روی صفحه را اندازه گیری می کند.

ایسر Predator X28

 

 
 

 


در آخر ، Predator X28 وجود دارد که یک مانیتور 28 اینچی UHD (3840 40 2160) است که دارای مشخصات باریک و حاشیه های باریک است. مانیتور IPS دارای VESA DisplayHDR400 دارای حداکثر سرعت تازه سازی 155 هرتز ، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ، همراه با حالت Esports NVIDIA G-SYNC و G-SYNC است. مانند مانیتورهای فوق ، X28 همچنین دارای NVIDIA Reflex Latency Analyzer ، Acer LightSense ، ColorSense و ProxiSense است. با BlueLightShield Pro مانیتور می تواند میزان انتشار نور آبی را با حفظ دقت رنگ Delta E <1 فیلتر کند. Predator X28 همچنین یک مانیتور بازی دارای گواهینامه TÜV Rheinland Eyesafe است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    604 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir