برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی در خراسان

0
برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی در خراسان
مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سید علی نورسی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که در مرحله ملی در هر رشته یک نفر از استان‌ها در صورت کسب حد نصاب می‌تواند در مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: در مرحله شهرستانی این دور از مسابقات که اردیبهشت ماه گذشته برگزار شد تعداد یک هزار و 651 نفر در 31 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر المپیاد مسابقات ملی مهارت در خراسان جنوبی ادامه داد: از تعداد شرکت کنندگان 107 نفر به مرحله استانی راه یافتند و 97 نفر در روزهای پنج شنبه و جمعه همین هفته در مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در 21 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نورسی با بیان اینکه این دور از مسابقات در پنج حوزه در سطح استان برگزار می شود، یادآور شد: کارآموزان و آموزش دیدگان آموزش فنی و حرفه‌ای، دانش‌آموزان رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری و همچنین دانشجویان از ثبت نام کنندگان این دوره از مسابقات ملی مهارت بوده‌اند.

دبیر المپیاد مسابقات ملی مهارت در خراسان جنوبی، کشف استعدادهای برتر و معرفی آنها به مجموعه‌‌ها و مراکز فنی ‌و حرفه‌ای را یکی از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و گفت: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ ای و ارتقا سطح استانداردهای سرفصل ‌های آموزش‌ های فنی و حرفه ‌ای از دیگر اهداف این مسابقات است.

نورسی بیان داشت: هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌‌های ساخت و تولید، طراحی مهندسی مکانیک، لوله کشی و گرمایشی، کنترل صنعتی، اتصالات چوبی، خیاطی، قنادی، تبرید و تهویه، فناوری اطلاعات، تاسیسات الکتریکی، آکواترونیک، کار با صفحات فلزی، مکاترونیک، فرز CNC، جوشکاری، رباتیک، کابینت ساز چوبی، جواهر سازی، فناوری اتومبیل، طراحی وب و آشپزی برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت چهار نفر از کارآموزان در رشته‌های کابینت ساز چوبی، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی و آجرچینی موفق به کسب سه مدال برنز و یک دیپلم افتخار شدند.

دبیر المپیاد مسابقات ملی مهارت در خراسان جنوبی یادآور شد: برگزیدگان نهایی هفدهمین مسابقات ملی مهارت در چند رشته منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۷ در کشور ابوظبی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,896 بازدید

    0 نظر

    درج: 6 مرداد 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir