آغاز رقابت داوطلبان هنر در کنکور 95

+2
به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت داوطلبان چهل و ششمین آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز پنجشنبه 24 تیرماه با حضور داوطلبان دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در 467 حوزه امتحانی داخل و 23 حوزه امتحانی خارج کشور رقم خورد.
آزمون های نوبت صبح امروز به منظور رقابت 162 هزار و 879 داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی و 161 هزار و 500 داوطلب در گروه علوم انسانی برگزار شد.
آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر در کنکور امسال نیز ساعت 15 و 30 دقیقه امروز آغاز شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمار داوطلبان گروه آزمایشی هنر در آزمون امسال به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد 9 هزار و 881 داوطلب برای شرکت در آزمون گروه هنر ثبت نام کرده اند اما علاوه بر داوطلبان واقعی، 44 هزار و 816 نفر از داوطلبان دیگر گروه های آزمایشی همچون علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی نیز علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود برای شرکت در آزمون گروه هنر اعلام علاقمندی کرده اند.
دکتر 'حسین توکلی' افزود: به این ترتیب، آزمون گروه آزمایشی هنر کنکور امسال برای 54 هزار و 697 داوطلب شامل 38 هزار و 300 نفر زن و 16 هزار و 397 نفر مرد برگزار می شود و کارت ورود به جلسه نیز به همین تعداد از سوی سازمان سنجش صادر شده است.
وی درباره مدت زمان برگزاری آزمون اختصاصی و عمومی داوطلبان گروه آزمایشی هنر نیز اظهار داشت: داوطلبان در جلسه آزمون باید در مدت 75 دقیقه به 100 سوال عمومی پاسخ دهند و علاوه بر این، داوطلبان برای پاسخگویی به 160 سوال اختصاصی، 165 دقیقه فرصت خواهند داشت.
به گفته توکلی، سوالات آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر، ساعت 21 و 30 دقیقه امشب 24 تیرماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
آزمون سراسری سال 1395 با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت صبح فردا جمعه 25 تیرماه ادامه خواهد یافت و با رقابت داوطلبان گروه زبان های خارجی در نوبت بعدازظهر فردا خاتمه خواهد یافت.
نتایج اولیه آزمون سراسری امسال در نیمه دوم مردادماه (فاصله زمانی 18 تا 20 مرداد) و نتایج نهایی داوطلبان در شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,846 بازدید

    0 نظر

    درج: 24 تیر 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir