تشکر سازمان سنجش از دستگاه های اجرایی

0
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری کنکور سراسری همکاری داشتند، گفت: پاسخنامه‌ها به صورت لاک و مهرشده با حفاظت کامل برای تصحیح به نماینده سازمان سنجش ارائه می‌شود.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با ارائه گزارشی از برگزاری کنکور سراسری سال 93 گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم ریاضی با تعداد 222 هزار و 507 داوطلب و آزمون گروه هنر با تعداد 57 هزار و 241 داوطلب به ترتیب در صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه 5 تیرماه و آزمون عمومی و اختصاصی گروه تجربی با تعداد 522 هزار و 833 داوطلب و آزمون گروه زبان با تعداد 128 هزار و 976 داوطلب در صبح و بعدازظهر جمعه 6 تیرماه برگزار شد.
وی افزود: آزمون گروه علوم انسانی نیز صبح امروز شنبه 7 تیرماه با تعداد 263 هزار و 72 داوطلب در 364 شهرستان و بخش کشور و 15 کشور خارجی برگزار می‌شود که با پایان این آزمون در گروه علوم انسانی، آزمون سراسری سال 93 در گروه‌های پنج‌گانه آزمایشی پایان می‌پذیرد. توکلی ادامه داد: با توجه به گزارشات رسیده از حوزه‌های برگزاری آزمون، تاکنون آزمون سراسری با نظم و آرامش با کیفیت مطلوب مطابق برنامه‌ریزی برگزار شده است.
وی در رابطه با چگونگی قرائت پاسخنامه‌ها نیز گفت: قرائت پاسخنامه‌های داوطلبان به این صورت است که پاسخنامه‌ها به صورت لاک و مهرشده با حفاظت کامل به دفتر فناوری اطلاعات سازمان منتقل می‌شود و کار قرائت پاسخنامه‌ها توسط دو دستگاه علامت‌خوان و به صورت قرنطینه انجام می‌شود. مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنکور سراسری گفت: از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری آزمون سراسری سال 93 با سازمان سنجش همکاری داشتند تشکر می‌کنیم.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    4,093 بازدید

    0 نظر

    درج: 7 تیر 1393

    توسط: pardis
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: عضو سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir