سهم ال جی از بازار گوشی هوشمند در آمریکا به ۲۰ درصد رسید

0
سهم ال جی از بازار گوشی هوشمند در آمریکا به ۲۰ درصد رسید
بر اساس آخرین گزارش Strategy Analytics، سهم ال‌جی الکترونیکس از بازار گوشی‌ هوشمند آمریکا به ۲۰ درصد رسیده است. این برای اولین بار است که ال‌جی چنین سهمی از بازار به خود اختصاص داده است و پیش از این کمپانی‌ کره‌ای هرگز چنین وضعیتی در بازار آمریکا به خود ندیده بود. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که سهم بازار ال‌جی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قریب به ۳ درصد افزایش پیدا کرده است. بر اساس  آمار، ال‌جی موفق شده ۷.۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کند.

تحلیل‌گران موفقیت برند ال‌جی در بازار گوشی‌ هوشمند آمریکا را برگرفته از موارد متعددی می‌دانند که از جمله‌ی آن‌ها باید به وضعیت خوب اغلب سری گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده توسط این کمپانی اشاره کرد. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که سری X و K از گوشی‌های هوشمند ال‌جی موفق شده‌اند در بازار آمریکا موفقیت خوبی به دست بیاورند. همچنین باید به استقبال از وی ۲۰ اشاره کرد. اپل و سامسونگ همچنان رتبه‌های اول و دوم را از نظر سهم بازار در ایالات متحده‌ی آمریکا بر عهده دارند. این دو کمپانی به ترتیب ۳۴.۵ و ۲۴.۶ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفته‌اند. سهم سامسونگ در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۶ یا همان فصل زمستان نزدیک به ۳ درصد کاهش پیدا کرده است. تحلیل‌گران شکست گلکسی نوت ۷ را عامل اصلی در کاهش سهم بازار سامسونگ در آمریکا عنوان کرده‌اند. انتظار می‌رود سامسونگ پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بتواند سهم ازدست‌رفته‌ی خود از بازار آمریکا را دوباره به دست بیاورد.

شماری از تحلیل‌گران معتقدند که علاوه بر اپل، توقف تولید گلکسی نوت ۷ به نفع وی ۲۰ ال‌جی نیز تمام شده است. با توجه به احتمال تغییرات در آینده‌ی بازار، مشخص نیست که آیا سهم بازار ال‌جی می‌تواند همچنان به رشد خود در کشور آمریکا ادامه دهد یا خیر. ال‌جی با عرضه‌ی جی ۶ به بازار، شاهد بازخوردهای بسیار مثبتی بوده است؛ از این‌رو انتظار می‌رود این کمپانی کره‌ای برخلاف سال گذشته که جی ۵ را راهی بازار کرد، بتواند عملکرد بسیار بهتری از خود به‌جای بگذارد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,556 بازدید

    0 نظر

    درج: 20 اردیبهشت 1396

    توسط: najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir