Cronzy، مدادرنگی ۱۶ میلیون رنگ!

+1
Cronzy، مدادرنگی ۱۶ میلیون رنگ!
کرونزی قلمی است که با استفاده از آن می‌توان تمام رنگ‌های موجود در محیط پیرامون را ایجاد کرده و مورد استفاده قرار داد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان این قلم جادویی، کرونزی قادر است تا بیش از ۱۶ میلیون رنگ تولید کند، از این‌رو در صورتی که علاقه دارید تا از قلم‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کرده یا در نقاشی خود از رنگ‌های متنوع استفاده کنید، کرونزی می‌تواند سختی حمل یک مدادرنگی با تعداد بالا را برطرف کند.
کرونزی دارای یک اسکنر رنگ است که کاربر را قادر می‌کند تا در چند ثانیه با اسکن رنگ‌های موجود در محیط پیرامون، آن‌ها را بازسازی کرده و مورد استفاده قرار دهد. برای مثال در صورتی که رنگ بکار رفته در یک دیوار نوشته، گرافیتی یا گلی در پارک را دوست داشته باشید، می‌توانید با اسکنر رنگ کرونزی، اقدام به بازسازی این رنگ کنید.
این قلم همراه با لوازم جانبی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که از جمله‌ی آن می‌توان به منبع تغذیه، کیس مخصوص شارژ، ۵ سری برای نوشتن در حالت‌های مختف و دو مجموعه کارتریج اشاره کرد.

 
 
 
برای استفاده از این قلم کافی است تا اپلیکیشن توسعه یافته برای آن را روی گوشی هوشمند خود اجرا کرده و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا از این طریق بتوانید قلم را در رنگ مورد نظر استفاده کنید. اپلیکیشن کرونزی که برای هر سه پلتفرم اندروید، iOS‌ ویندوزفون توسعه یافته این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا علاوه بر انتخاب رنگ مورد نظر، رنگ‌های اسکن شده و پرمصرف را ذخیره کرده و حتی طیف رنگ‌های زیبا و پرکاربرد را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد.

 
 
 
در این قلم از فناوری دریچه‌های الکترونیکی استفاده شده است. قلم کرونزی توسط استارتاپی با همین نام در لس آنجلس آمریکا آغاز به کار کرده و در فاصله‌ی دو ماه مانده به کمپین جمع آوری سرمایه موفق شده تا ۱۱ درصد از هدف ۲۰۰,۰۰۰ دلاری خود را جمع آوری کند. توسعه دهندگان این قلم عنوان کرده‌اند که در نسل‌های بعد در پی بهبود الگوریتم‌های شناسایی رنگ در کنار بهینگی مصرف هستند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,818 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 مرداد 1395

    توسط: admin
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: مدیر سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir