سامسونگ سرانجام اولین تاییدیه برنامه فشار خون گلگسی واچ را

0
سامسونگ سرانجام اولین تاییدیه برنامه فشار خون گلگسی واچ را به دست آورد
تلاش طولانی مدت سامسونگ برای آوردن پایش فشار خون به پوشیدنی های گلکسی واچ خود امروز با اعلام این شرکت مبنی بر اینکه بالاخره مجوز تصفیه فشار خون را برای دسترسی به برنامه فشار خون خود در یک کشور گرفته است ، یک قدم جلوتر رفت. این اولین علامت مثبت در یک روند نظارتی است که بیش از یک سال در جریان است. اما این ویژگی که به طور بالقوه نجات دهنده زندگی است ، هنوز قبل از استفاده گسترده از مصرف کننده ، باید مانع اصلی برطرف شود.

نکته مثبت ، برنامه Samsung Monitor Health توسط دولت کره جنوبی تحت دستورالعمل "نرم افزار به عنوان یک وسیله پزشکی" پاک شده است ، که به دستگاه های موجود امکان می دهد ویژگی های جدید سلامتی را از طریق برنامه ها اضافه کنند. این امکان را به کاربران کره جنوبی Galaxy Watch Active2 - و "دستگاه های آینده Galaxy Watch" می دهد - نظارت بر فشار خون تا حدی بدون دستبند ، حداقل در آن کشور برای ویژگی های جدید پزشکی ، تأیید مقررات به صورت کشور به کشور مورد نیاز است.
نظارت بر فشار خون در تشخیص فشار خون حیاتی ، یک شاخص بالقوه جدی برای پریشانی قلب و بحران های فشار خون حیاتی است ، که می تواند نشان دهد که سکته مغزی ، حمله قلبی یا نارسایی ارگان های اصلی دیگر نزدیک است یا در حال انجام است. از آنجا که اکثر مردم در طول روز دستهای خود را به فشار خون فشار نمی دهند و دستبندهای پنوماتیک با سر و صدا روی دوسر مچ دست و مچ دست اندازه گیری می شوند ، ارائه این قابلیت در یک پوشیدنی راحت و مداوم مورد استفاده به راحتی می تواند باعث نجات جان افراد شود.

 

 
 

 


اما چالش سامسونگ و دیگران این بوده است که در یک فرم بسیار کوچکتر و غیر پنوماتیک ، قرائت های پوشیدنی را از نظر پزشکی دقیق داشته باشند و برنامه Samsung Monitor Health فقط بخشی از راه را در آنجا پیدا می کند. کاربران باید برنامه را با استفاده از یک فشار متوسط فشار خون حداقل هر چهار هفته یک بار کالیبره کنند تا سیستم تجزیه و تحلیل امواج نبض ساعت بتواند یافته های آن را اصلاح کند. برای هر کالیبراسیون نیاز به سه خواندن جداگانه کاف است ، و احتمالاً کاربران این کار را در خانه انجام می دهند ، که نیاز به خرید کاف با 30 تا 50 دلار اضافی است.
به عبارت دیگر ، گلکسی واچ نمی تواند به طور کامل نیاز به کاف را جایگزین کند ، اما خلا بین بین قرائت های معمولی را پر می کند. از کاربران خواسته می شود برای بررسی فشار خون خود ، دکمه "اندازه گیری" را در برنامه بزنند ، سپس تقریباً دو دقیقه صبر کنید و بدون صحبت صحبت کنید. اگرچه طولانی تر طول می کشد ، اما استفاده از آن به آسانی اپلیکیشن ECG اپل برای ساعتهای اپل است - دستیابی به موفقیت مشابه که فقط سالها پیش تصور آن در چنین پوشیدنی های کوچکی تقریباً غیرممکن بود.

 

 
 

 


اکنون چالش این است که در واقع سالم به دست مشتریان برسد. علی رغم دریافت تأیید کره جنوبی ، سامسونگ فقط در نظر دارد پیشنهاد این برنامه را در سه ماهه سوم سال 2020 آغاز کند و هنوز کشورهای دیگری را که این قابلیت در دسترس است معرفی نکرده است. این شرکت آزمایش یک برنامه مشابه ، آزمایشگاه My BP را در فوریه 2019 با دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو آغاز کرد ، به طوری که برخی از کاربران در استرالیا ، کانادا ، آلمان ، سنگاپور ، انگلستان و ایالات متحده را قادر می سازد تا فشار خون را در کهکشان آزمایش کنند. ساعتهای Active و Active2 را تماشا کنید. در این مرحله مشخص نیست که آیا تنظیم کنندگان در آن کشورها برای راه اندازی نظارت بر سلامت در اواخر سال جاری حضور دارند یا خیر.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    534 بازدید

    0 نظر

    درج: 5 اسفند 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir