مشخصات وانت جدید Ram 1500 TRX

0
مشخصات  وانت جدید Ram 1500 TRX
وقتی یک وانت جدید آشکار می شود همیشه هیجان انگیز است - و منظور من جدید است؛ نه یک بسته تزئینی جدید یا برخی از مواد افزودنی پلاستیکی و رنگی. نمونه ای از رم 1500 TRX. این یک وانت کاملاً جدید است.

2021 Ram 1500 TRX یک وانت بسیار خاص است. این یک مسابقه صحرا است و هدف اصلی آن سرنگونی Ford Raptor از موقعیت فعلی خود به عنوان راس شکارچی کامیون ها است. این رقابت آشکار باعث آشکار شدن هیجان بیشتری می شود. بیایید ببینیم TRX چه چیزی را به این مبارزه می آورد.

 

 
 

 


حتی اگر TRX بلافاصله به عنوان یک رم قابل تشخیص است ، شما به همان سرعت خواهید فهمید که با یک نسخه جهش یافته از یک رم روبرو هستید. برای شروع ، بدن به سادگی بزرگتر و حجیم شده است. همچنین مانند 1500 Rebel ، کوره دارای رم بزرگتری است. جالب است بدانید که این حروف توخالی هستند. آنها بخشی از سیستم هوای ورودی هستند و همچنین حرکت شبیه ساز هود عملکردی است. از آنجا سه ​​چراغ زرد رنگ مجزا دیده می شود. گلگیرها شعله ور شده اند تا مسیر وسیع تری را در خود جای دهند و لوله های اگزوز دارای نوک های عظیم 5 اینچی هستند.

این موتور مجهز به پیشرانه فوق العاده 70.2 اسب بخاری 6.2 لیتری Hemi V8 است که حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است. در حال حاضر Ford’s Raptor از موتور Ford 3.5L EcoBoost با قدرت 450 اسب بخار استفاده می کند.

این V8 Hemi با قدرت 702 اسب بخار همچنین TRX را به سریعترین و قدرتمندترین پیکاپ نیم تنه تولید انبوه در جهان تبدیل می کند. در مورد شماره های خارج از خط ، رم ادعا می کند که 2021 TRX انجام خواهد داد: 0-100 کیلومتر در ساعت در 4.5 ثانیه ، 0-160 کیلومتر در ساعت در 10.5 و یک چهارم مایل ایستاده در 12.9 ثانیه با سرعت 173 کیلومتر در ساعت.

TRX از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک 8HP95 توسعه یافته ZF برای انتقال نیرو به سیستم چهار چرخ محرک با محورهای تقویت شده استفاده می کند. نسبت نهایی درایو 3.55: 1 است. مورد انتقال در دامنه پایین دارای نسبت 2.64: 1 است.

 

 
 

 


برای اینکه بتوانند با سرعت ثابت 160 کیلومتر در ساعت از طریق کویر رام بدوند ، تقریباً باید تمام زیر ساختهای این رم را دوباره طراحی کنند. حتی اگر TRX به عنوان یک کامیون سری 1500 طراحی شده باشد ، اشتراکات آن (فریم ورک) با مدل 2500 وجود دارد. مهندسان رم مجبور شدند کامیون را پیچ و مهره دوباره طراحی کنند تا عملکرد چشمگیری نسبت به سایر کامیون های موجود در بازار داشته باشند. به عنوان مثال ، بازوهای کنترل و پیوندهای سیستم تعلیق گسترده تر و محکم تر هستند و فرمان نیز تقویت شده است. فنر عقب با ارتفاع 23.6 اینچ بسیار بزرگ است. برای شوک ، رم از میراگرهای فعال مخزن از راه دور Bilstein E2 استفاده می کند. Ram همچنین از نرم افزار کنترل Active Terrain Dynamics خود با سه شتاب سنج و چهار سنسور موقعیت چرخ استفاده می کند تا دقیقاً بفهمد که این ضربه ها کجاست و سپرهای سه مرحله ای برای اطمینان از اینکه سیستم تعلیق مطابق با زمین واکنش نشان می دهد ، اطمینان می یابد.

 

 
 

 


همانطور که گفته شد تغییرات در سیستم تعلیق باعث افزایش کشش 6 اینچی به عرض پیست و افزایش فاصله 0.8 اینچی در فاصله چرخشی و همچنین اضافه شدن 2 اینچ به ارتفاع سواری می شود. این باعث می شود TRX 11.8 اینچ از زمین فاصله داشته باشد و توانایی عبور از آب با عمق 32 اینچ را دارد. شراره های جدید گلگیر یکپارچه هشت اینچی به عرض بدنه اضافه می کنند و فضای مناسب برای چرخ های 18 اینچی جدید را فراهم می کند که در لاستیک 35 اینچی Wrangler Territory All-Terrain مخصوص گودیر قرار گرفته اند. توسعه شامل هزاران کیلومتر خارج از جاده در آریزونا بود ، فقط برای اینکه از هم جدا نشود.

شایان ذکر است که TRX هنوز یک کامیون روزانه است. ظرفیت بارگیری آن 1310 پوند و ظرفیت یدک کشی آن 8100 پوند است

 

 
 

 


فضای داخلی رم در حال حاضر بهترین در میان سه بزرگ است - بنابراین نتیجه می گیرد که TRX در داخل درمان خاصی دارد. صندلی ها به صورت سیاه یا خاکستری با تزئینات قرمز کاملاً تقویت شده اند. اینها به صورت پارچه ای و وینیل یا چرمی در دسترس هستند. صفحه نمایش لمسی بزرگ 12 اینچی به صورت استاندارد ارائه می شود. شیفتر یک اهرم کنسول سنتی است و فرمان پایین و تخت آن دست و پنجه های آلومینیومی تعویض می شود. همانطور که انتظار دارید ، TRX دارای گرافیک منحصر به فرد برای صفحه نمایش و همچنین یک آرایه کامل از عملکردهای سفارشی و صفحات خارج از جاده است که در صفحه اصلی وجود دارد. انتخاب های رنگ قرمز ، سفید ، آبی ، نقره ای و سیاه است.

من منتظر رانندگی با TRX در اواخر ماه اکتبر هستم. کامیون باید تا ماه نوامبر به نمایندگی ها برسد.

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    833 بازدید

    0 نظر

    درج: 3 اسفند 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir