ریزر ماسک صورت با فن آوری بالا با نور RGB را به نمایش گذاشت

0
ریزر ماسک صورت با فن آوری بالا با نور RGB را به نمایش گذاشت
جدا از توسعه سیستم های بازی و لوازم جانبی پیشرفته ، Razer اغلب برخی محصولات غیرمعمول را تولید می کند. ما دیده ایم که این شرکت با آدامس برای بازیکنان و یک کارت اعتباری روشن می شود. اکنون ، شرکت مستقر در Irvine از ماسک مفهومی جدید N95 قابل استفاده مجدد به نام Project Hazel رونمایی کرده است.

ماسک صورت با چراغ های RGB و طرح صوتی
این ماسک دارای نمای بیرونی براق است و از پلاستیک ضد آب و ضد خش ساخته شده است. همچنین شفاف است ، به شما اجازه می دهد لب ها را بخوانید و هنگام صحبت با مردم ، عبارات را درک کنید.

 

 
 

 


جذاب ترین ویژگی در دو هواکش مدور است که در دو طرف دهان شما قرار دارد. Razer می گوید که Project Hazel از دستگاه های تهویه نوع فعال دیسک استفاده خواهد کرد که هوای تنفس شده و همچنین CO2 را که بازدم می کند فیلتر می کند. این شرکت همچنین اشاره كرد كه برای تصفیه 95٪ از ذرات معلق در هوا كه شامل ویروس بدنام COVID-19 است ، به خوبی DUH مجاز به دریافت مجوز خواهد بود!

 

 
 

 


دومین ویژگی جالب واضح Voice Projection است. این ماسک دارای میکروفون و یک تقویت کننده تعبیه شده در ونتیلاتور است که به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران تکرار خود باشید. Razer به Verge گفت که آنها هنوز هم در حال کار بر روی فناوری منتسب به ثبت اختراع با تیمی از مهندسان صدا THX هستند تا میزان بلندگوها را تعیین کنند.

ماسک فندقی پروژه Razer با RGB و فرافکنی صدا
و اگر هنوز تعجب نمی کنید ، بله بدیهی است که از LED های Chroma RGB پشتیبانی می کند. هر حلقه تنفسی می تواند به هر رنگی که انتخاب کنید بدرخشد. همچنین مجموعه ای از LED ها وجود دارد که به طور خودکار در طول شب فعال می شوند تا دهان شما را روشن کنند تا دیگران بتوانند صحبت شما را ببینند.
Razer همچنین در نظر دارد یک کیف شارژ بزرگ را در خود جای دهد که در صورت عدم استفاده ، ماسک را با نور UV نیز استریل کند. این شرکت می گوید این هوشمندترین ماسک در جهان خواهد بود. خوب ، اگر با تمام ویژگی های فوق به خوبی اجرا شود ، بحث در مورد این ادعا دشوار است.

 

 
 

 



از هم اکنون ، پروژه هیزل هنوز مجوزهای لازم را از FDA ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها یا سازمان ایمنی و بهداشت شغلی کسب نکرده است. و اگر این مسئله هرگز برطرف شود ، من کاملا مطمئن هستم که این به تنهایی می تواند جایگزین تمام 10،001 ماسک روی میز کنسول شما شود.

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    589 بازدید

    0 نظر

    درج: 7 بهمن 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir