گوگل سیستم ‌عامل اندروید تینگز را خواموش خواهد کرد

0
گوگل سیستم ‌عامل اندروید تینگز را خواموش خواهد کرد
گوگل تصمیم گرفته است سیستم عامل مبتنی بر اندروید تینگز خود را که برای دستگاه های اینترنت اشیا استفاده می شود ، در اوایل سال آینده قفسه کند.پیشنهاد می شود که داشبورد اندروید تینگز ، که برای مدیریت دستگاهها استفاده می شود ، فقط در سه هفته در 5 ژانویه 2021 پذیرش دستگاهها و پروژه های جدید را متوقف کند. با این حال توسعه دهندگان می توانند به روزرسانی استقرارهای موجود را تا 5 ژانویه 2022 ادامه دهند. ، این شرکت در بیانیه ای گفت.
پس از تاریخ داده شده ، کنسول برای استفاده غیر تجاری کاملاً خاموش خواهد شد و تمام داده های پروژه برای همیشه پاک می شوند ، از جمله پیکربندی های ساخت و تصاویر کارخانه.

تنها محصولی که می تواند اندروید تینگز را اجرا کند ، محصولی است که از طریق سخت افزارهای تجاری SoM (سیستم روی ماژول) از فروشندگانی مانند NXP ، Qualcomm و MediaTek ساخته شده است.
برای یادآوری ، گوگلاندروید تینگز را در سال 2016 با نام Brillo راه اندازی کرد ، که مدت زیادی نیست. این یک نوع اندروید برای محصولات خانه هوشمند ، سنسورها و موارد دیگر بود. با این حال ، این فقط در برخی از محصولات IoT در سال 2018 مورد استفاده قرار گرفت. به دنبال آن ، در سال 2019 ، گوگل اعلام کرد اندروید تینگز را دوباره راه اندازی می کند تا به طور خاص روی بلندگوهای هوشمند و نمایشگرهای هوشمند تمرکز کند.

 

 
 

 


قرار بود اندروید تینگز با به روزرسانی منظم و دسترسی آسان به پلتفرم ابری گوگل به دستگاه های اینترنت اشیا بیشتری دسترسی پیدا کند. این غول موتور جستجو در ابتدا می خواست یک سیستم عامل اینترنت اندروید تینگز ایجاد کند که بتواند "از بین بردن سنگین" حفظ یک سیستم عامل را کنترل کند تا توسعه دهندگان فقط بتوانند روی محصولات تمرکز کنند.با این حال ، انتظار می رفت که به جای همه به روزرسانی ها ، فقط بسته شود. اندروید تینگز به محصولات مختلف دیگر گوگل که از بین رفته اند می پیوندد.روند پیشرفت این پروژه خوب پیش نرفت. در سال ۲۰۱۸ تنها چند بلندگو و چند صفحه‌نمایش با این سیستم‌عامل راهی بازار شدند. به نظر می‌رسد هیچ شرکتی به استفاده از این سیستم‌عامل علاقه ندارد.

گوگل در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که اندروید تینگز را در بلندگوی هوشمند استفاده خواهد کرد؛ ولی نزدیک به دو سال بعد، اندروید تینگز در حال تعطیل شدن است. در تاریخ ۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ توسعه‌دهندگان دیگر به کنسول اندروید تینگز دسترسی نخواهند داشت. یک سال بعد در تاریخ ۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ این کنسول کاملا از دسترس خارج و اطلاعات آن هم حذف خواهد شد. درواقع توسعه‌دهندگان دو سال وقت دارند تا بتوانند از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    631 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 دی 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir