سامسونگ s11 نمونه اولیه نمایشگر هولوگرافیک

0
سامسونگ  s11 نمونه اولیه نمایشگر هولوگرافیک

طی دهه گذشته ، شرکت الکترونیکی کره ، سامسونگ نقش مهمی در توسعه تلفن های هوشمند امروزی داشته است.

نه تنها این شرکت است که حداکثر تعداد گوشی را در سطح جهان می فروشد ، بلکه یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات گوشی های هوشمند مانند صفحه نمایش و ماژول های حافظه است که شامل RAM و ROM است.

طبق حق ثبت اختراع تازه ارائه شده ، سامسونگ در حال شکل گیری یک اسکله تلفن هوشمند منحصر به فرد است که می تواند هولوگرام های واقعی 3D را در آب و هوا راه اندازی کند. حق ثبت اختراع اسکله اعلام شده در سال 2018 در USPTO ثبت شد و در 19 سپتامبر 2019 اعطا شد.

 

 
 

 

گروهی از محققان سامسونگ نمونه اولیه نمایشگر هولوگرافیک تقریبا 25 سانتی متری به ضخامت فقط یک سانتی‌متر توسعه داده‌اند که امکان مشاهده تصاویر ویدیویی را از زوایای مختلف فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند از فناوری نمایشگر جدید در گوشی‌های هوشمند نیز استفاده کنند.

نمایشگرهای سه بعدی که در حال حاضر در بازار تولید می‌شوند و در دسترس کاربران قرار دارند، معمولا ابعاد بسیار بزرگی داشته و کاربران نمی‌توانند با این نمایشگرها، تصاویر ویدئویی سه بعدی را از زوایای مختلف مشاهده کنند.

محققان سامسونگ ادعا می‌کنند که توانسته‌اند بر این مشکلات فائق آیند و نمونه آزمایشی اولیه‌ای از نمایشگر تقریبا 25 سانتی‌متری توسعه داده‌اند. نمایشگر جدید کره‌ای‌ها ضمن داشتن ابعاد کوچک، امکان مشاهده تصویر سه بعدی را از زوایای مختلف به واسطه نور پس زمینه و انحراف دهنده پرتو برای کاربران مقدور می‌سازد.

سامسونگ s11

سامسونگ که از تصاویر موجود در این سند استفاده می کند ، توضیحات متصل را در نظر می گیرد که اساساً تعاملی باشد ، بنابراین ، نه تنها مدل های سه بعدی را ارائه می دهد ، بلکه کاربران برای تعامل با پیش بینی ها نیز آماده می شوند.

نقاشی ها ویژگی های احتمالی مانند مکث و تنظیم کننده پخش را برای کنترل پخش موسیقی نشان می دهند.

به نظر می رسد برداشت دیگری از حق ثبت اختراع نشان دهنده تعامل با نامه های رسانه های اجتماعی و اطلاعیه های دریافتی است. GIF به اشتراک گذاشته شده در بالا می تواند درک آن را کمی ساده تر کند.

 

 
 

 

حق ثبت اختراع نشان می دهد که این فناوری از سه ماده اصلی تشکیل شده است که شامل "نمایشگر لبه" ، "نیمه آینه" و "عنصر بازتابنده یکپارچه" است. همانطور که این عبارت نشان می دهد ، "صفحه لبه" برای معرفی تلفن با افق مخروطی مانند Samsung Galaxy S6 Edge استفاده می شود.

در حالی که یک "آینه تقسیم شده" چیزی نیست جز یک آینه سنتی که هر اشعه نوری را که روی آن سقوط می کند تولید می کند. سرانجام ، یک "عنصر بازتابنده یکپارچه" همانند بازتابنده های ایمنی است که اغلب در اتومبیل های موتور مشاهده می شود.

 

 
 

 

هر سه عنصر در یک زاویه خاص نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند که می توانند نتیجه مورد نظر را شروع کنند. کاربران فقط باید تلفن خود را در ایستگاه بارانداز برجسته ای قرار دهند که در کنار هم باتری آن را شارژ نگه دارد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    695 بازدید

    0 نظر

    درج: 27 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir