قایق های مگایاکت آماده ساخت میشود

0
قایق های مگایاکت آماده ساخت میشود

یک سال پس از همکاری Strand Craft با Ned Ship Group به عنوان شریک ساخت خود ، مدل های مگایاکت سری Strand Craft بسته های مهندسی را نهایی کرده اند تا ساخت آن آغاز شود.

مگاخت های اولیه Strand Craft ، ایجاد شده توسط Gray Design ، Strand Craft 122 و Strand Craft 166 بودند. آنها به دلیل سبک های زیبایی که دارند و بیشتر اتومبیل های سفارشی در گاراژهای مناقصه ، بسیار مورد توجه بین المللی قرار می گیرند.

گاراژ اتومبیل همچنان باقی مانده است ، اگرچه خریداران می توانند به جای گزینه سفارشی ، هر تعداد اتومبیل لوکس اسپرت داشته باشند. علاوه بر این ، طرح های اصلی تا حدودی تغییر کرده و اکنون بخشی از یک سری سه قایق تفریحی است. به طور خاص ، این مجموعه شامل مدل های نشان داده شده در بالا ، SC 133 ، SC 166 و SC 199 است. LOA برای هر یک به ترتیب 131 فوت (40 متر) ، 164 فوت (50 متر) و 197 فوت (60 متر) است. . Ned Ship Group می گوید ، زمان ساخت باید بسته به LOA دو تا دو سال و نیم باشد.

بدون تغییر باقی مانده تمرکز صنایع دستی بر وزن سبک و سرعت بالا است. الیاف کربن و ساخت کامپوزیت از وزن مراقبت می کنند و پروفیل های منحنی را نیز زنده می کنند. در مورد عملکرد ، هر یک باید انتهای بالای 48 گره را با تنظیمات استاندارد موتور MTU دو یا سه گانه و جت های آبی KaMeWa مشاهده کنند.

 

 
 

 

اکنون ، هر قایق تفریحی که با سرعت زیاد کار می کند مقدار زیادی سوخت می سوزاند و مسافت پیموده شده را کمتر می کند. بنابراین ، Ned Ship Group و Gray Design در حال حاضر یک "بسته توسعه دهنده دامنه" جایگزین را ارائه می دهند که برد بیش از 2000 مایل دریایی را مجاز می کند. Egon Faiss ، مدیر بازاریابی گروه Ned Ship ، توضیح می دهد: "علاوه بر دو تا سه موتور اصلی ، دو بلوک موتور کوچکتر نیز وجود دارد که دارای قدرت 2 1200 1200 اسب بخار هستند و با پروانه های جمع شونده یا جعبه دنده های مخصوص متصل به جت های اصلی نصب می شوند. با استفاده از بلوک های کوچکتر ، قایق بادبانی سوخت بسیار کمتری مصرف می کند ، اما نمی تواند به حداکثر سرعت برسد. بنابراین ، سرعت کروز نرمال همانند قایق های تفریحی معمولی به آن اندازه خواهد بود. در این صورت ، و چون مصرف سوخت بسیار کمتر خواهد شد ، دامنه با همان حجم مخزن سوخت افزایش خواهد یافت. همچنین می توان موتورهای اصلی را از ساعت موتور حفظ کرد. "

 

 
 

 

صرف نظر از مدل مگایاکت ، خریداران Strand Craft در چیدمان کلی نقش دارند. Gray Design و Ned Ship Group البته پیشنهادهایی دارند. SC 133 (بالا) و SC 166 هر کدام برای شش تا هشت نفر در مهمانی مالک در نظر گرفته شده اند ، یا در یک اتاق اصلی و دو اتاق مهمان یا در دو VIP و دو کابین مهمان. شش خدمه و یک کاپیتان قایق بادبانی را اداره می کنند. در همین حال ، SC 199 می تواند شش تا 10 نفر را در مهمانی صاحبخانه گنجانده و دو تا چهار کابین مهمان همراه مجموعه اصلی باشد. در مورد چهار اتاق استراحت مهمان ، SC 199 سالن اضافی رو به جلو در طبقه فوقانی را از دست می دهد. صرف نظر از تعداد سر میهمانان ، SC 199 همچنین هفت عضو خدمه به اضافه ناخن را در خود جای خواهد داد.

 

 
 

 

پیشنهاد دیگری که به سختی از خرید خریداران جلوگیری می شود: استخر جمع شونده در عرشه عقب SC 199 و بالکن تاشو به جلو در مجموعه اصلی. فایس می گوید اگر خریدار تنظیمات یک کابین یک مستر / دو میهمان را انتخاب کند ، در عوض اتاق می تواند یک سینما ، استخر داخلی یا حتی یک سالن اضافی باشد (اتاق سوم ، علاوه بر سالن اصلی و طبقه فوقانی سالن)

صحبت از سالن ، فیس می گوید که در هر مدل مگایاشت ، سالن اصلی تصور می شود که قسمت اصلی عرشه را اشغال کرده است. این بدان معناست که محل غذاخوری تغییر مکان می یابد ... اما نه به طبقه بالا. این در طبقه پایین ، نزدیک به گالی است و به دلیل LOA های بزرگتر ، می تواند در SC 166 و SC 199 فضای بیشتری داشته باشد.

ساخت و سازها با امضای قرارداد شروع می شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    575 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir