زیر دریایی های لاکچری و مدرن

0
زیر دریایی های لاکچری و مدرن

زیردریایی های شخصی: لوکس در اعماق

زیردریایی های شخصی در حال تبدیل شدن به اسباب بازی های سفارشی و ضروری برای دارندگان قایق های تفریحی هستند که به دنبال ماجراجویی در زیر آب هستند.

تمایل بسیاری از دارندگان قایق های تفریحی برای کشف اقیانوس های جهان بسیار فراتر از سطح آب است. اولین کسی است که چیزی را می بیند ، تجربه ای است که می تواند از همه دیگران پیشی بگیرد ، نشاطی را ایجاد کند که مرز سرخوشی است و ، شاید مهمترین ، برنده شدن در هر گفتگوی مهمانی برای یک دهه.

کریگ بارنت ، مدیر فروش و بازاریابی تریتون ، می گوید تمایل به داشتن چنین تجربه ای دلیل اصلی این است که بسیاری از دارندگان قایق های تفریحی مایل به زیردریایی های شخصی هستند.

او می گوید: "اگر فراری و قایق بادبانی و هواپیمای شخصی خود را داشته باشید و به دنیا سفر کنید ، همه چیز در واقع تقویت واقعیت است." "چگونه می توانید تجربه خود را افزایش دهید؟ با یک قایق بادبانی ، سطح دریا را می خراشید. با یک زیرمجموعه ، شما در حال کشف یک سطح کاملا جدید هستید. "

در واقع ، طبق گفته خودیها در تریتون و همچنین U-Boat Worx ، قایقرانان کشتی فراتر از روح ماجراجویی در آغوش می گیرند. آنها در حال سفارش زیردریایی های نیمه عادی و سفارشی هستند به همان روشی که فراتر از قایق های تفریحی تولیدی به ساخت و سازهای سفارشی نگاه می کنند ، مایل به داشتن یک دوجین یا بیشتر از دوستان و اعضای خانواده در زیر آب با خود دارند ، و همچنین لوازم ریز داخلی از چرم داخلی و سیستم های صوتی بلوتوث به چیلرهای شامپاین و موارد دیگر.

 

 
 

 

یک قایق بادبانی فوق العاده سه نفره از U-Boat Worx لاشه هواپیمای سقوط کرده را کشف می کند. 

U-Boat Worx به تنهایی در حال حاضر 100 گزینه را در مدل های مختلف فرعی خود ارائه می دهد ، و تریتون در حال مشاهده لباس های صاحبان قایق های تفریحی است که به طرز فزاینده ای جالب تر است. بدنه های شماره 9 و 10 در حال حاضر در ساخت تریتون 3300/3 ساخته شده اند که محبوب ترین مدل این شرکت است و می تواند با سه نفر (از جمله خلبان) تا 3،300 فوت غواصی کند. بارنت می گوید: "می توانید آنها را با دوربین های اضافی و همه چیزهای دیگر برای فیلم مستند متناسب کنید." "شما می توانید آنها را با ابزار علمی بارگذاری کنید. ما یک مالک داریم که از آن برای باستان شناسی و نجات استفاده می کند. آنها عملی و مفید بوده اند. در حال حاضر ، در 18 ماه گذشته ، ما ایده و مهندسی را با استون مارتین انجام دادیم تا زیر را وارد قلمرو لوکس جدی کنیم. این فقط یک ایده خیالی نیست. ما قصد داریم آنها را بسازیم. این اتفاق خواهد افتاد. "

 

 
 

 

دون والش (مرکز) در سال 1960 به انتهای سنگر ماریاناس رسید. در اینجا ، او مانیتور غواصی وسکوو را تماشا می کند.

افزایش محبوبیت زیردریایی ها همزمان است با افزایش علاقه به قایق های تفریحی اعزامی و پشتیبانی ، که مشتریان و سازندگان قایق های تفریحی چندین سال است که از آن استقبال می کنند. نسل فعلی قایقرانان به دنبال فراتر از بندرهایی مانند St. Barth و Monaco هستند. آنها می خواهند توانایی سفر دریایی بسیار فراتر از برنامه های سفر سنتی را که والدین آنها در کارائیب و مدیترانه از آن لذت می برند ، داشته باشند. به گفته بارنت ، حدود 100 قایق تفریحی با طول حداقل 80 فوت در حال حاضر در حال ساخت است و در ماه مه ، باشگاه قایقرانی موناکو میزبان اولین کنفرانس متشکل از قایق سواری به سبک اکسپدیشن بود. مشتریان چارتر همچنین به دنبال فرصت های دورتر هستند ، مانند گذراندن یک هفته در کشتی 254 فوت قایق تفریحی Legend در قطب جنوب ، جایی که منشورها با یک زیردریایی همراه هستند.

 

 
 

 

"ما فقط 8 درصد از اقیانوس های جهان را به اندازه کافی مطالعه کرده ایم. من پیشنهاد می کنم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود داشته باشد. " - دون والش تامارا استابس

ویکتور وسکوو

در ماه آوریل ، به عنوان بخشی از سفر اعماق پنج اعماق برای رسیدن به عمیق ترین نقاط هر یک از پنج اقیانوس ، ویکتور وسکوو (بالا) به شخصی تبدیل شد که بیشترین عمق را در تاریخ بشر زده است. او سوار بر یک زیردریایی تریتون بود که مخصوصاً برای آن ساخته شده بود ، یکی از آنها - برخلاف بعضی از ساب های ویژه قبلی - مانند شاتل فضایی قابل استفاده بود ، برای کاوش از پایین و بالا و دوباره عقب می رفت. کریگ بارنت ، مدیر فروش و بازاریابی برای تریتون ، می گوید: "این سطح کاملاً دیگری را باز می کند." "این زیرمجموعه می تواند هر روز غواصی کند تا زمانی که تجهیزات ، مواد غذایی و پنجره هوا داشته باشیم." و با توجه به برنامه Five Deeps Expedition که قرار است امسال به نتیجه برسد ، زیرمجموعه در حال حاضر در بازار کارگزاری است ، آماده است تا یک مالک جدید از اوایل ماه سپتامبر تصرف کند. به گفته بارنت ، قیمت درخواستی 48.9 میلیون دلار است که شامل کشتی تحقیقاتی 223 فوت است که زیر بار برای حمل و نقل بار می کند. در همین حال ، تریتون از دانش تحقیق و توسعه خود در این پروژه برای اطلاع مدل های جدید استفاده می کند. بارنت می گوید: "ما پیشرفت های عمده ای داشته ایم ، و این بر همه کارهایی که در آینده انجام خواهیم داد تأثیر خواهد گذاشت."

 

 
 

 

بارنت می گوید: "این بخش بسیار بزرگ و در حال رشد است." قایقرانان امروز "می خواهند گذرگاه Northwest را انجام دهند ، به مناطق دور افتاده در یخ بروند ، اکتشاف و ماجراجویی کنند ، و با این میل به تجربه های منحصر به فرد ، غواصی ها می آیند."

با افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای زیر دریایی های خصوصی ، انواع مختلف فرعی موجود و گزینه های طراحی و تجهیز آنها نیز افزایش یافته است. U-Boat Worx 20 مدل در پنج سری را ارائه می دهد ، در حالی که Triton نزدیک به دوازده مدل در سه سری را ارائه می دهد. هر دو شرکت مدل های سبک تری دارند که به طور خاص برای بارگیری جرثقیل در سوپر قایق ها یا شناورهای پشتیبانی طراحی شده اند.

 

 
 

 

بازار زیردریایی های آماده قایق تفریحی به اندازه کافی بزرگ شده است - و به اندازه کافی طولانی شده است - به طوری که هم اکنون می توان ساب ها را در بازار کارگزاری یافت. کارگزار کریس کالینز در Ocean Independence در حال تبلیغ Triton 1650/3 2018 در Vero Beach ، فلوریدا ، با قیمت درخواست 3.3 میلیون دلار است.
و در حالی که صاحبان قایق های تفریحی یک دهه پیش تصور می کردند که یک زیر مجموعه شخصی به عنوان یک اسباب بازی سودمند است که از یک خط تولید خارج می شود ، صاحبان امروزی بیشتر به آنها فکر می کنند به طرز تفکر درباره مناقصه های سفارشی.

 

 
 

 

بارنت می گوید: "شما می خواهید تداوم تجربه بین قایق بادبانی و شناور را داشته باشید." "البته ما می توانیم نمای بیرونی را به هر رنگی که بخواهید رنگ کنیم و اکنون می توانیم با طراح داخلی قایق بادبانی شما کار کنیم. اگر می خواهید الیاف کربن ، سفید و اسپرت داشته باشید ، ما می توانیم این کار را انجام دهیم. اگر چوب و کلاسیک با چرم های متناسب می خواهید ، ما می توانیم این کار را انجام دهیم. این همان چیزی است که برای تهیه مناقصه لوکس. "

 

 
 

 

هزینه های هر سفارشی البته در محدوده ای است و در مورد زیردریایی های امروزی نیز همین امر صدق می کند. مدل ابتدایی تریتون 2.7 میلیون دلار به فروش می رسد ، در حالی که بزرگترین زیربنای آن - هفت نفره - با قیمت 5.25 میلیون دلار فروخته می شود.

 

 
 

 

Triton’s 1650 / 3LP مخصوص سوپر قایق ها است. این می تواند سه نفر را 1،650 فوت کاهش دهد و وزن جرثقیل آن 8،800 پوند است.

بارنت می گوید صاحبان قایق های تفریحی این قیمت ها را مطابق با مثلاً یک هلی کوپتر سفارشی می دانند که روی کمان فرود می آید.

در واقع ، او می گوید ، نحوه بحث زیربناها در داخل قایق های تفریحی می تواند به زودی با نحوه صحبت صاحبان در مورد هلی کوپترهای موجود در آن رقابت کند: "من می توانم غوطه وری را ببینم که به طور بالقوه در قایق های تفریحی به اندازه هلی کوپتر محبوب می شوند. شاید هر قایق تفریحی یکی نداشته باشد ، اما هر قایق تفریحی با قابلیت داشتن یک قایق تفریحی ساخته می شود. شما می توانید هلی کوپتر خود را سفارش دهید ، و سپس زیردریایی خود را سفارش دهید. "

 

 
 

 

HiPer Sub از U-Boat Worx که به عنوان "زیردریایی نهایی ورزشی" به بازار عرضه می شود می تواند در زیر آب با 6 گره گشت و گذار کند و آنچه سازنده آن را "هیدروباتیک" می نامد ، به معنی رول ، حلقه ، پیچ های شیب دار و صعودها و فرودهای عمودی انجام دهد. چهار نفر (از جمله خلبان) را در خود نگه می دارد و می تواند تا 984 فوت شیرجه بزند. طبق گفته U-Boat Worx ، کنترل جوی استیک احساس کنترل یک جت جنگنده در زیر آب را به کاپیتان ها می دهد. U-Boat Worx

 

 
 

 

Super Yacht Sub از U-Boat Worx برای دارندگان قایق بادبانی طراحی شده است. این می تواند سه نفر (از جمله خلبان) را نگه دارد و تا 984 فوت شیرجه بزند. طبق گفته سازنده ، در 3 گره در زیر آب حرکت می کند. در داخل آن سیستم تهویه مطبوع ، سیستم صوتی بلوتوث و جعبه چوبی مخصوص سرد کردن نوشیدنی ها وجود دارد. وزن زیر کمی بیش از 8375 پوند است ، طراحی آن به اندازه کافی جمع و جور برای جرثقیل های فوق العاده قایقرانی و انبار است. U-Boat Worx

 

 
 

 

پروژه نپتون به عنوان همکاری بین تریتون و استون مارتین طراحی شده است ، یک زیردریایی نسخه محدود است که گفته می شود قادر است تا با سه نفر (از جمله خلبان) در آن به 1640 فوت برسد. پیش بینی می شود "سرعت دوی سرعت" 5 گره داشته باشد ، شتاب چهار برابر سریعتر از مدل برجسته تریتون است. فضاهای داخلی سفارشی با همکاری Q با استون مارتین ، معروف به شخصی سازی اتومبیل های اسپورت ، اداره می شود.

 

 
 

 

Triton’s 1650/7 با قابلیت تنظیم با پنج یا هفت صندلی قابل تنظیم است. حجم داخلی بیشتر از مدل پرچمدار تریتون است ، به لطف اشعه وسیع تر از 11 فوت ، 8 اینچ. وزن این فرعی 23100 پوند است ، و او را کاندیدا می کند نه بیشتر عرشه های قایق بادبانی یا نگهدارنده ها ، بلکه در عوض برای شناورهای پشتیبانی محبوب تر است که فضای عرشه کافی برای حمل جرثقیل های قابل اندازه گیری و همچنین مناقصه های زیردریایی و ورزشی دارند.

 

 
 

 

 

 
 

 

ظهور زیردریایی های داخل قایق های تفریحی

2008
J.D. Ducanes ، کاپیتان بازی های مین ترینیتی 164 پا ، در Triton 1000/2 (که دو نفر را به 1000 فوت می رساند) تمرین می کند. این اولین زیردریایی خصوصی است که در دسترس مسافران یک قایق تفریحی چارتر است.

2012
تریتون سفارش ساخت سومین 3300/3 (حمل سه نفر به 3،300 فوت) را برای استفاده در یک سوپر قایق دریافت می کند ، ظرف چند ماه از اولین 3300/3 که غواصی بزرگ خود را در Grand Bahama انجام می دهد.

 

 
 

 

2019
با افزایش محبوبیت قایق های تفریحی ، سازنده قایق بادبانی هلندی Oceanco از یک طرح مفهومی 345 فوت با فضای نه یک ، بلکه دو زیردریایی همراه با یک هلی کوپتر و یک وسیله نقلیه زمینی رونمایی کرد

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,056 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir