اتومبیل های خودران با برنامه Udacity

0
اتومبیل های خودران با برنامه Udacity

رقابت بین خودروسازان و شرکت های مختلف فناوری برای تولید اتومبیل های خودران به طور مداوم در حال افزایش است و همچنین فناوری با سرعت سریع پیشرفت می کند. با ورود هرچه بیشتر شرکت ها به بازار رو به رشد ، تقاضا برای مهندسان با استعداد به سرعت در حال افزایش است.

به همین دلیل شرکت آموزش آنلاین Udacity روی آموزش تمرکز کرده و برنامه ای با درجه نانو برای آموزش مهندسان اتومبیل خودران ایجاد کرده است. دیروز سباستین ترون (زیر) ، بنیانگذار Udacity که قبلاً در برنامه اتومبیل رانندگی خودکار گوگل کار می کرد ، گفت Udacity برنامه نه ماهه درجه نانو را برای کمک به آشنایی مهندسان با فناوری اتومبیل خود به برنامه خود اضافه کرده است.

ترون در سخنرانی خود در کنفرانس TechCrunch Disrupt در سانفرانسیسکو ، جایی که در مورد مدرک جدید نانو صحبت کرد ، گفت: "مهندسان اتومبیل خودران در حال تقاضا هستند." اما وی افزود ، "هیچ دانشگاهی مدرک اتومبیل خودران ندارد."

 

 
 

 

Udacity برای اطمینان از آمادگی کامل دانش آموزان و توانایی پیگیری سریع شغل خود پس از فارغ التحصیلی ، با برخی از افراد مشهور در بازار اتومبیلرانی خود مشارکت کرده است. شرکای این شرکت شامل مرسدس بنز ، بخش Daimler AG ، و شرکت انویدیا هستند. مرسدس بنز در حال انجام آزمایش هایی برای ترکیب "ابر رایانه" انویدیا ، Drive PX 2 در وسایل نقلیه مستقل خود است.

از دیگر شرکای نانود درجه اتومبیل خودران Udacity می توان به استارت آپ کامیون خودران Otto اشاره کرد که ماه گذشته با پرداخت 680 میلیون دلار توسط شرکت Uber Technologies Inc خریداری شد و همچنین غول بزرگ سوارکاری چینی Didi Chuxing Technology Co.

این برنامه 9 ماهه شامل سه دوره 12 هفته ای است که هر ترم 800 دلار هزینه دارد.

 

 
 

 

نرون در یک پست وبلاگ گفت: این نانودیمر مباحثی مانند "یادگیری عمیق ، بینایی رایانه ، همجوشی حسگر ، محلی سازی و کنترل کننده ها" را پوشش خواهد داد. Udacity همچنین وسیله نقلیه خودمختار خود را دارد که دانشجویان می توانند کدهای خود را بر روی آن اجرا کنند. ترون به شوخی گفت: "اگر اتومبیلی را با آرم Udacity دیدید ، با سرعت بیشتری از راه دیگر بدوید."

 

 
 

 

به غیر از تجربه قبلی اتومبیل رانی خود با گوگل ، ترون که یکی از مربیان درجه نانو است ، همچنین تیمی را در دانشگاه استنفورد که اتومبیل مستقل استنلی را ساخته است هدایت می کند. این پروژه برای برنده شدن در چالش بزرگ DARPA 2005 (دارپا) ادامه یافت.

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    570 بازدید

    0 نظر

    درج: 2 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir