اتومبیل bmw vision next 100) 2021)

0
اتومبیل bmw vision next 100) 2021)

کانتیننتال در زمینه تولید اتومبیل های رانندگی مستقل که سه شرکت قصد دارند تا سال 2021 تحویل دهند با BMW ، Intel و Mobileye همکاری کرده است.

غول خودروساز کانتیننتال به عنوان یکپارچه کننده سیستم در مسابقه تحویل اتومبیل های رانندگی مستقل به مشارکت BMW ، Intel و Mobileye پیوسته است.

نقش قاره کانتینر تجاری سازی پلت فرم جدیدی است که این سه شرکت قصد دارند برای رانندگی کاملاً خودکار ارائه دهند. این پلت فرم همچنین به سایر تولیدکنندگان فروخته می شود تا راه حل های سریعتر به بازار ارائه شود.

 

 
 

 

BMW ، Intel و Mobileye سال گذشته در برنامه های تولید خودروهای خودمختار دست به دست هم دادند. در اوایل امسال مشارکتی شکل گرفت و تأیید شد که 40 خودروی آزمایشی تا Q2 2017 در جاده خواهند بود.

 

 
 

 

این همکاری BMW را بر روی کنترل رانندگی و پویایی متمرکز می کند ، اینتل با ارائه هوش مصنوعی ، یادگیری عمیق و زیرساخت های شبیه سازی ، در حالی که Mobileye به پردازنده بینایی رایانه ای EyeQ5 خود کمک می کند.

از زمان شکل گیری این مشارکت ، قطعه ساز Delphi Automotive در ایالات متحده به BMW ، Intel و Mobileye پیوست تا در تولید خودروهای خودران که کمک می کند تا سال 2021 تکمیل شود ، کمک کنند.

 

 
 

 

با پیوستن به این شرکت ، قاره قادر به توسعه عملکرد و ادغام سیستم های خودکار مانند نظارت بر راننده و کنترل حرکت است. این با شبیه سازی و اعتبار سنجی تمام توابع اضافه شده ترکیب می شود.

فرانک جوردان ، عضو هیئت اجرایی ، Continental AG گفت: "ما قبلاً تجربه بسیار خوبی در کار با گروه BMW از طریق پروژه های توسعه و سری موفقیت آمیز مشترک داشته ایم.

 

 
 

 

"کمک به توسعه و ادغام برای مشارکت ، شناخت صلاحیت گسترده ما در زمینه رانندگی خودکار است. همکاری با شرکای اصلی درگیر فرصت بی نظیری برای پیشبرد رانندگی و انتقال سریع این فناوری از آینده به جاده های ما است. "

کانتیننتال در حال حاضر با الزامات اصلی رانندگی خودکار آشنا است ، زیرا از سال 2014 رانندگی خودکار را در جاده های عمومی ژاپن آزمایش می کند.

 

 
 

 

Klaus Frohlich ، عضو هیئت مدیره توسعه ، BMW AG گفت: "هر یک از شرکای Tier One ما را یک قدم به هدف خود نزدیک می کند: ما قصد داریم رانندگی مستقل و ایمن را تا سال 2021 به تولید سری برسانیم و به طور فعال این فناوری را شکل دهیم.

"با رویکرد غیر انحصاری خود به این فناوری در آینده ، ما یک راه حل ایمن ، سریع و مقرون به صرفه ارائه خواهیم داد که برای سایر تولیدکنندگان نیز بسیار جذاب است."

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,187 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 آذر 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir