هواپیمایی جت پک از "موتور سیکلت پرنده" خود رونمایی کرد

0
هواپیمایی جت پک از "موتور سیکلت پرنده" خود رونمایی کرد

هواپیمایی Jetpack Aviation پیشنهادات پیش سفارش اسپیدر ، یک موتور سیکلت پرنده خود-تثبیت کننده و توربینی را ارائه می دهد که دارای 15000 فوت ارتفاع و حداکثر سرعت 150 مایل در ساعت است. از همان شرکتی که جت پک های سری JB را طراحی و منتشر کرده است ، Speeder از فن آوری های مشابه استفاده می کند و کاملاً VTOL است ، قادر به پرواز موثر از هر نقطه به اندازه فضای ماشین کوچک است.

اسپیدر با وزن 231 پوند ، از چهار موتور توربو جت استفاده می کند که حداکثر رانش ترکیبی 705 پوند نیرو را تولید می کنند و می توانند توسط نفت سفید ، یا گازوئیل تأمین شوند. این می تواند بار تا 250 پوند را حمل کند. و بسته به ارتفاع و وزن خلبان تا 22 دقیقه پرواز کنید. نسخه نظامی Speeder همچنین دارای یک موتور توربوجت اضافی است که باعث افزایش نیروی Speeder تا 1200 پوند ، سیستم کنترل خودکار و مدت زمان طولانی تر پرواز می شود.

 

 
 

 

Recreational Speeder بر اساس نیازهای شخصی وی ، دارای دو نسخه (Ultralight Version UVS) و (Experimental Version EVS) برای مصرف کننده خواهد بود. تفاوت این دو به طور عمده در محدودیت ها و الزامات است. UVS به ظرفیت سوخت 5 گالن و حداکثر سرعت 60 مایل در ساعت محدود خواهد شد ، اما مانند EVS نیازی به مجوز خلبان کامل ندارد. هر دو نسخه هنوز برای پرواز با موتور سیکلت نیاز به آموزش دارند و همچنین EVS برای مطابقت با مقررات FAA در مورد تولید هواپیماهای آزمایشی ، به خریدار برای شرکت در مراحل تولید احتیاج دارد.

برای آن جای خلبانی در نظر گرفته شده است تا حد ممکن راحت باشد. کاملاً تثبیت شده ، اسپیدر از سیستم پرواز شیب دار برای شتاب با کنترل دستی ، رادیوی دو طرفه و صفحه لمسی 12 اینچی برای پیمایش استفاده می کند. یک سیستم کنترل یکپارچه Fly-by-Wire خودرو را به طور مشابه در هواپیمای بدون سرنشین در هوا تثبیت می کند. اگر خلبان قصد پرواز در حداکثر ارتفاع 15000 فوت را داشته باشد ، باید منبع اکسیژن مکمل خود را تأمین کند.

 

 
 

 

Speeder که با کت و شلوار پرواز و کلاه ایمنی مخصوص خود عرضه می شود ، به 20 دستگاه با قیمت 380،000 دلار آمریکا محدود خواهد شد. با پیش سفارش با پیش پرداخت 10 هزار دلار ، خریدار نیز برای گزینه های قابل تنظیم اضافی واجد شرایط است.

hy it important: Jetpack Aviation به سرعت در زمینه حمل و نقل تفریحی و صنعت UAM نام خود را به دست آورد. با چشم نواز و ساده برای استفاده از ماشین آلات ، UAM به طور مداوم در حال تبدیل شدن به یک موضوع در ذهن همه است ، و هر روز بیشتر از مخاطبان پشتیبانی می کند و همچنین به رشد صنعت UAM کمک می کند.

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,423 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 آبان 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir