معرفی جدیدترین پروژکتور سامسونگ با کیفیت ۴K

0
معرفی جدیدترین پروژکتور سامسونگ با کیفیت ۴K

پروژکتور The Premiere سامسونگ با کیفیت ۴K در کنفرانس خبری مجازی این شرکت کره‌ای معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های پروژکتور لیزری سامسونگ آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس اخیرا و در یک کنفرانس خبری مجازی به نام «زندگی بدون توقف» از پروژکتور لیزری فوق کوتاه برد خود به نام The Premiere رونمایی کرد. این پروژکتور لیزری با کیفیت ۴K تجربه تصویر بزرگ سینمایی را در فضای راحت خانه برای شما فراهم می‌کند. The Premiere یکی از محصولات اصلی در سری محصولات سبک زندگی سامسونگ است که جایزه طراحی این بخش را هم به خود اختصاص داده‌اند و توانسته تجربه نمایش بدون نمایشگر را به کاربران عرضه کند.

عرضه جهانی این محصول به زودی و از بازارهای آمریکا، اروپا، کره و دیگر مناطق در اواخر امسال آغاز خواهد شد.

آشنایی با پروژکتور The Premiere سامسونگ

 

 
 

 

پروژکتور The Premiere سامسونگ در دو مدل ۱۲۰ و ۱۳۰ سانتی به ترتیب به نام‌های LSP9T و LSP7T عرضه می‌شود که هر دوی آنها تصاویری با کیفیت ۴K را نمایش خواهند داد. نسخه LSP9T اولین پروژکتور دنیا با تاییدیه HDR1+ است که به فناوری لیزر سه گانه مجهز بوده و با توان ایجاد حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ ANSI لومن، تصاویری بسیار دقیق را به کاربر نمایش می‌دهد. پروژکتور The Premiere برای اولین بار از حالت Filmmaker پشتیبانی می‌کند که فیلم‌ها را با همان کیفیت مورد نظر کارگردان آنها به کاربر نمایش می‌دهد. این پرژکتور هوشمند مجهز به پلتفرم Smart TV سامسونگ بوده و به شما امکان می‌دهد تا از انواع اپلیکیشن‌های استریم ویدیوی متعلق به شرکای اصلی تولید محتوا و همچنین از قابلیت‌های اتصال به موبایل مانند Tap View و انتقال صفحه موبایل، استفاده کنید.

 

 
 

 

پروژکتور The Premiere سامسونگ با طراحی کوچک خود امکان جاگیری در انواع چیدمان‌های خانه را به راحتی دارد. از آنجا که این پروژکتور فوق کوتاه برد است، می‌توانید آن را دقیقا جلوی دیوار قرار دهید. طراحی این محصولی به شکلی انجام شده که نصب و راه اندازی آن بسیار ساده باشد و روکش اسپرت آن هم باعث می‎شود با انواع دکور و چیدمان فضا همخوانی داشته باشد. پرژکتور The Premiere دارای ووفر و صدای فراگیر Acoustic Beam داخلی است که یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی را در میان پروژکتورهای موجود در بازار عرضه کرده و نیاز به داشتن سیستم صوتی بزرگ در فضاهای محدود را از بین می‌برد.

 

 
 

 

جانگ سوک چو، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید در چند ماه گذشته شاهد بودیم که مصرف‌کنندگان چطور زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند و زندگی روزمره‌شان در حال تغییر است. تلویزیون به مرکز سرگرمی، همراه شما در ورزش، همکار و منبعی برای اخبار تبدیل شده است.

او افزود پروژکتور The Premiere سامسونگ با طراحی فشرده، کیفیت تصویر ۴K و صدایی رسا در فضاهای کوچک، تجربه سینمایی جدیدی را در خانه به شما عرضه می‌کند که می‎توانید از آن در فعالیت‌های داخل خانه و در هر دکوراسیونی استفاده کنید.

سامسونگ مجموعه محصولات سبک زندگی یا Lifestyle خود را در سال ۲۰۱۶ و با تلویزیون‌های سری The Serif آغاز کرد و از آن زمان هم مجموعه تلویزیون‌های The Frame ، The Sero و The Terrace را به این مجموعه افزوده است. مجموعه محصولات سبک زندگی سامسونگ با اتکا به عناصری در طراحی که بر محور علاقه کاربر به هنر، طراحی داخلی و تجربه موبایلی توسعه داده شده‌اند، تبدیل به نقطه مرکزی در بسیاری از انواع سبک‌های زندگی شده‌اند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,184 بازدید

    0 نظر

    درج: 25 شهریور 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir