سامسونگ با سری e خداحافظی و سری Ultra را معرفی میکند

0
سامسونگ با سری e خداحافظی و سری Ultra را معرفی میکند

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای سری پرچم‌دار S، به‌یک‌باره از عدد ۱۰ گذر کرده و سری آینده‌ی گلکسی اس را با نام گلکسی S20 روانه کند. همچنین احتمالا نسخه‌ای با نام Ultra به این خانواده اضافه خواهد شد.
اگر گزارش جدید درست باشد، ممکن است سامسونگ ترتیب نام‌گذاری پرچم‌داران سری S خود را تغییر دهد. مطابق با اطلاعات افشاگر سامسونگ، Ice Universe، دستگاهی که از آن با نام گلکسی اس ۱۱ یاد می‌شد، ممکن است با عنوان گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ به بازار عرضه شود.

درحالی‌که توییت منتشر شده کاملا واضح نیست، گزارش دیگری از WinFuture این تعبیر را تائید کرده و در گزارشی جدید از اضافه‌شدن مدل بزرگ‌تری با نام S20 Ultra به ترکیب اصلی شرکت می‌گوید

 

 
 

 

همچنین سامسونگ دیگر جانشینی برای مدل S10e عرضه نخواهد کرد. این بدان معنی است که به‌جای اس ۱۱، اس ۱۱ پلاس و S11e، سامسونگ اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا را عرضه خواهد کرد. اندازه‌ی صفحه‌نمایش نیز بالا خواهد رفت؛ اس ۲۰ از صفحه‌نمایش ۶/۲ اینچی، نسخه‌ی پلاس دارای صفحه‌ای ۶/۷ اینچی و مدل اولترا نیز ۶/۹ اینچ خواهد بود.

اولین‌بار نیست که سامسونگ نسلی را جابه‌جا می‌کند؛ کاربران گلکسی نوت ۶ با این اتفاق آشنا هستند. سامسونگ چهار سال پیش به‌جای عرضه‌ی گلکسی نوت ۶ به‌عنوان جانشینی نوت ۵، گلکسی نوت ۷ را معرفی کرد. بااین‌حال اولین‌بار است که این شرکت به‌یک‌باره از چندین عدد جهشی عبور می‌کند. چنین کاری در دنیای اندرویدی منحصربه‌فرد نیست؛ زیرا هواوی همین کار را برای p10 و آنر 10 انجام داده و نسل بعدی این گوشی‌ها را با نام p20 و آنر 20 عرضه کرده است.

سامسونگ شاید می‌خواهد برای سری پرچم‌دار S، از رسیدن به شماره‌های ناخوشایندی مانند S17 یا S13 جلوگیری کند؛ شاید هم قصد دارد از پتانسیل برندسازی گلکسی S20 در سال ۲۰۲۰ استفاده کند و قصد ندارد اس ۱۱ را در برابر آیفون ۱۲ قرار دهد. درهرحال، با نزدیک شدن به زمان معرفی، اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S،‌ نوت،‌ M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    895 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 دی 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir