اسکوترهای جدید Segway رونمایی شدند

0
اسکوترهای جدید Segway رونمایی شدند

شرکت سِگ‌وی (Segway) تا چند سال پیش سبد محصولات بسیار محدودی داشت؛ اما از وقتی شرکت چینی Ninebot کنترل آن را به‌دست گرفته، تنوع محصولاتش نیز افزایش پیدا کرده‌ است. حالا این تولیدکننده‌ی وسایل نقلیه‌ی الکتریکی محصولات جدیدی ازجمله eMoped و eScooter و یک موتورسیکلت الکتریکی مفهومی به‌نام Apex رونمایی کرده است.

eScooter برای تردد در مسافت‌های متوسط تا بلند شهری طراحی شده و در مدل E200P که دو بسته باتری استفاده می‌کند، با هربار شارژ می‌تواند ۲۰۱ کیلومتر مسافت را طی کند. این مدل در کمتر از سه ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۴۰ کیلومتربرساعت می‌رساند و حداکثر سرعتش نیز ۱۰۰ کیلومتربرساعت است.

امکانات‌ eScooter شامل ترمزهای دیسکی بزرگ جلو و عقب و لاستیک‌های مکسیس و چراغ‌های LED است. خریداران می‌توانند رنگ دلخواه بدنه‌ی اسکوترشان را از بین ۱۰۰ هزار رنگ ارائه‌شده انتخاب کنند. همچنین، صندلی‌های مختلفی نیز قابل انتخاب است تا بدین‌ترتیب کاربران بتوانند اسکوتر خود را بیشتر شخصی‌سازی کنند.

 

 
 

 

eMoped، دیگر محصول سِگ‌وی، ۵۵ کیلوگرم وزن و ۱/۶ متر طول دارد. باتری جدید این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که امکان تعویض‌کردن آن با یک دست نیز وجود دارد. این اسکوتر کوچک از موتور برقی ۴۸ ولتی با ۵۴ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. با این قدرت eMopde می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۵/۷ کیلومتربرساعت دست پیدا کند. این مدل با سه نوع ظرفیت پیمایش شامل ۳۵/۴ تا ۴۵ کیلومتر و ۵۴/۷ تا ۶۳/۳ کیلومتر و ۷۵/۶ تا ۸۵/۳ کیلومتر عرضه خواهد شد. از امکانات eMoped می‌توان به داشبورد دیجیتالی، ترمز دیسکی جلو، ترمز کاسه‌ای عقب و رنگ‌های مشابه eScooter برای بدنه اشاره کرد. 

سِگ‌وی ناینبات همچنین مدلی مفهومی با نام Ninebot eScooter T را معرفی کرده است که به امکاناتی چون حفظ تعادل خودکار و قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از برنامه‌ی روی گوشی هوشمند مجهز است. به‌گفته‌ی سازنده، کاربر می‌تواند با استفاده از این قابلیت در محل خاصی اسکوتر را فراخوانی کند.

سِگ‌وی ناینبات همچنان به آینده نگاه دارد و موتورسیکلتی الکتریکی مفهومی نیز به‌نام Apex را نیز رونمایی کرده است. سِگ‌وی این محصول را سوپراسکوتری می‌داند که قابلیت رسیدن به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت را دارد و در ۲/۹ ثانیه سرعتش از صفر به ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. این تنها اطلاعاتی است که از این مدل مفهومی داریم و تنها تصویر موجود از Apex نیز رندری است که در بالا مشاهده می‌کنید. سِگ‌وی آخرین محصولات خود را در نمایشگاه CES لاس‌وگاس ماه آینده به‌نمایش می‌گذارد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    752 بازدید

    0 نظر

    درج: 3 دی 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir