۵ ویژگی جدیدی که به‌زودی در واتساپ ظاهر می‌شوند

+1
۵ ویژگی جدیدی که به‌زودی در واتساپ ظاهر می‌شوند

واتساپ علیرغم وجود رقبای سرسخت و قدرتمند، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا است. در ایران هم کاربران این پیام‌رسان به دلایل مختلفی مانند عدم فیلتر بودن، سادگی استفاده و قابلیت‌های گروه‌بندی هر روز افزایش پیدا می‌کند.

واتساپ پیامرسان خوبی است، منتها از نظر امکانات و ویژگی‌ها به گرد پای تلگرام نمی‌رسد و خیلی‌ها از این شاکی هستند که برخی چیزهای اساسی و پایه را ندارد.

اما، توسعه‌دهنده‌گان واتساپ بیکار ننشسته‌اند و در پی بهتر کردن آن هستند و هر روز در حال آزمایش و ارزیابی چند ویژگی جدید هستند تا در آینده‌ای نزدیک، نسخه‌های جدیدی را ارائه دهند.

این ویژگی‌های جدید عموما در نسخه بتا تست می‌شوند و بازخوردهای آن‌ها نسبتا خوب است. در حال حاضر، ۵ ویژگی جدید در نسخه بتای واتساپ در حال آزمایش هستند و امیدواریم به‌زودی راهی به نسخه پایدار و اصلی این پیام‌رسان پیدا کنند. ویژگی‌هایی که قطعا شما را ذوق‌زده خواهند کرد و دوست دارید هرچه زودتر از آن‌ها استفاده کنید:

 

 
 

 

۱- حال شب
حالت شب (Dark mode) ویژگی است که در حال نشستن روی همه اپلیکیشن‌های موبایل، سیستم‌عامل‌ها، پوسته‌های اندرویدی شرکت‌ها و نرم‌افزارهای مستقل است.

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از حالت شب پشتیبانی می‌کنند تا کاربران آن‌ها راحت‌تر بتوانند در این محیط‌ها سرگرم باشند و چشم‌شان کمتر اذیت شود. واتساپ هم در حال توسعه حالت شب است ولی هنوز هیچ اطلاعیه رسمی درباره آن منتشر نشده است.

گزارش‌های WABetaInfo نشان می‌دهد به‌زودی شاهد حالت شب در واتساپ خواهیم بود.

۲- پشتیبانی از آیپد
توسعه‌دهنده‌های واتساپ در حال کار روی پشتیبانی از همه مدل‌های دستگاه‌های آیپد هستند و ما به‌زودی شاهد این ویژگی خواهیم بود.

گزارش‌های محدود منتشر شده می‌گویند چندان تفاوتی میان نسخه گوشی واتساپ با نسخه آیپد نیست. تقریبا همان ویژگی‌ها و پوسته روی گوشی را شاهد هستیم به همراه سازگاری با رابط کاربری آیپدها.

 

 
 

 

۳- پاک شدن خودکار پیام‌ها
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اخیرا مشخص شد در نسخه بتای واتساپ وجود دارد؛ پاک کردن کامل یک پیام‌ براساس یک دوره زمانی است. فرستنده می‌تواند تعیین کند یک پیام پس از چه دوره زمانی خاصی پاک شود.

پیام‌ها روی واتساپ گیرنده به طور خودکار پاک می‌شوند. پیام‌ها در هر دو حالت چت خصوصی یا گروهی به طور خودکار پاک می‌شوند. این ویژگی در نسخه بتا هست و قاعدتا باید به‌زودی به واتساپ اصلی افزوده شود.

۴- صفحه‌نمایش اسپلش
پس از فیسبوک، حالا نوبت به واتساپ رسیده است که از صفحه‌نمایش اسپلش استفاده کند. در نسخه بتای این پیام‌رسان شاهد صفحه‌نمایش اسپلش با تنظیمات بیشتری هستیم. این تغییرات که چهره واتساپ را زیباتر هم می‌‌کنند؛ برای کاربران این پیام‌رسان قطعا جذاب خواهد بود.

 

 
 

 

۵- پیام مسدودسازی یک مخاطب

در نهایت، ویژگی آخری که در نسخه بتا وجود دارد، مسدود کردن مخاطبان در داخل خود برنامه و قسمت چت‌باکس است. یک دایره کوچک حبابی جدید مشاهده می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد سریعا یک مخاطب را مسدود کرده یا از حالت مسدودی خارج کنید.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    633 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 آذر 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir